ARTEGO DREAM REPAIR Keratynowy zestaw odbudowy włosów

Jakiś czas temu będąc w salonie fryzjerskim przyglądałam się zabiegowi, który robiła fryzjerka klientce, coś jej nakładała, suszyła, znowu coś nałożyła....zaczęła w koncu mi opowiadać o tym zabiegu jak wpływa fantastycznie na kondycję włosów, a dziewczyna na fotelu potwierdzała, była po 5 zabiegach i powiedziała, że nigdy nie miała tak zdrowych włosów. Nie pamiętam ceny, ale chyba coś koło 60 zł. W domu zaczęłam przeszukiwać internet, czytać i w końcu zamowiłam na allegro taki zestaw ( osoba, która sprzedaje prowadzi salon fryzjerski).

ZESTAW ZAWIERA:
1 Dream Repair Szampon ( ja zamówiłam o poj. 300 ml),
2 Dream Repair K-fluid ( 150 ml),
3 Dream Repair maska (150 ml),
4 Dream Repair preparat odbudowujący w ampułkach 4 x 8 ml

Za cały zestaw zapłaciłam 132 zł + koszty wysyłki, więc przeliczając ile wydałabym w salonie na kilka takich kuracji, kwota jest niska.


Trochę informacji o produktach:
Szampon zawiera serycynę, najdoskonalszą proteinę jedwabną zapewniającą nawilżenie.
Delikatne składniki aktywne oczyszczają włókno włosa spajają rozdwojone końcówki.
Zwiększa gęstość oraz uelastycznia włosy zapobiegając ich łamliwości.
Zaprojektowany aby nadać suchym i wrażliwym włosom zdrowy wygląd.

- Fluid odbudowujący dzięki zawartości olejków z jojoby i awokado intensywnie odżywia włosy.
Odbudowuje strukturę włosów nadając im jedwabisty połysk.
Dzięki zastosowaniu naturalnych składników włosy stają się gładsze i łatwiej się rozczesują.
Fluid zapewnia pełne odżywienie dla bardzo suchych i uwrażliwionych włosów.
Zapobiega łamaniu się włosów i dogłębnie je odżywia.

- Maska odbudowująca dzięki zawartości olejków z jojoby i awokado intensywnie odżywia włosy.
Odbudowuje strukturę włosów nadając im jedwabisty połysk.
Dzięki zastosowaniu naturalnych składników włosy stają się gładsze i łatwiej się rozczesują.
Maska zapewnia pełne odżywienie dla bardzo suchych i uwrażliwionych włosów.

- Ampułki przeznaczone są do włosów suchych, zniszczonych i szorstkich.
Zawierają składniki naturalnego pochodzenia, które dogłębnie odbudowują strukturę włosów, zapobiegają łamaniu się włosów i dogłębnie je odżywiają.
Włosy stają się zdrowe, nawilżone, miękkie i jedwabiste.
Zawartość ampułki otacza włosy ochronnym filmem zapewniając im łatwość rozczesywania.
Preparat wzmacnia włosy, nadaje połysk, objętość i naturalny zdrowy wygląd.

A teraz jak przeprowadzić zabieg:

1. Myjemy włosy szamponem DREAM REPAIR, 
2. Nakładamy K-fluid DREAM REPAIR na jeszcze wilgotne włosy, na każde pasmo oddzielnie, aby wzmocnić je od środka.
3. Suszymy włosy za pomocą suszarki, dzięki czemu pobudzone jest działanie składników aktywnych, a następnie spłukujemy pozostałości fluidu wodą.
4. Nakładamy maskę DREAM REPAIR, aby wzmocnić włosy z zewnątrz na conajmniej 5 min (ja trzymam ok. 20 min)
5. Po spłukaniu odżywki i lekkim wysuszeniu na włosy nakładamy zawartość ampułki ( naprawdę niewiele),  aby otoczyć je ochronnym filmem zapewniając im połysk i łatwość rozczesywania.

Moja opinia:

Jestem po 3 zabiegach ( 1 x w tygodniu), wszystkie produkty przepięknie pachną, zapach zostaje długo na włosach i w całym domu, włosy są rzeczywiście w lepszej kondycji niż kiedyś, lepiej się układają, są mięciutkie, gładkie, nawilżone, błyszczą, nie puszą się jak kiedyś, jestem bardzo zadowolona z efektów, moja corka też robi sobie ten zabieg i ma takie same pozytywne wrażenia. Nawet po kilku myciach po zabiegu czuć fluid, który nakładam na końcu. Polecam wszystkim, będziecie zachwycone wyglądem swoich włosów!


Komentarze

Popularne posty