GlossyBox Styczeń 2014

To mój pierwszy glossybox, zamówiłam od razu subskrypcję na 3 miesiące, miałam akurat rabat, więc cena nie była aż tak wysoka. Prawie na każdym blogu czytałam o tych magicznych pudełkach, więc dlatego postanowiłam spróbować i też kupić.W pudełku znalazły się:


1. Gabka Konjac (produkt pełny, cena 40 zł)
Karmameju Konjac Sponge złuszcza i głęboko oczyszcza skórę twarzy, jednocześnie regenerując ją oraz stymulując przepływ krwi.
ZASTOSOWANIE PRODUKTU:
Przed użyciem należy namoczyć gąbkę w wodzie, aż do momentu gdy stanie się miękka. Zaleca się usunięcie makijażu, a następnie wykonanie masażu gąbką okrężnymi ruchami. Po każdym użyciu należy wycisnąć nadmiar wody i powiesić ją w suchym miejscu. Nie należy przechowywać gąbki wewnątrz kabiny prysznicowej. Nieużywana przez dłuższy czas gąbka twardnieje, co jest zjawiskiem naturalnym.
MOJA OPINIA: dużo o niej czytałam wcześniej, na blogach ma dużo pozytywnych opinii, faktycznie dokładnie oczyszcza twarz, wygładza, masaż wykonywany nią jest bardzo przyjemny.

2. Krem pod oczy 35+ przeciwdziałający procesom starzenia BIOLIQ ( produkt pełny, cena 16 zł/15 ml)
Krem ma intensywne działanie wzmacniające i regenerujące delikatną skórę wokół oczu. Wyraźnie redukuje zmarszczki wokół oczu oraz skutecznie zapobiega powstawaniu nowych. Ekstrakt ze świetlika przynosi ulgę i ukojenie oraz likwiduje oznaki zmęczenia, takie jak obrzęk czy cienie pod oczami.
MOJA OPINIA: szybko się wchłania, nawilża, koi, raczej nie redukuje zmarszczek.

3. PANTENE PRO-V Nature Fusion Oil Therapy Eliksir z olejkiem arganowym (pełny produkt, cena 21,99 zł/100 ml)
Zapewnia włosom ochronę, miękkość oraz długotrwałe odżywienie. Połączenie olejków i kompleksu Pantene Pro-V zapewnia nawilżenie oraz 24-godzinną ochronę, nie obciążając włosów. Eliksir łatwo się rozprowadza i nie pozostawia wrażenia tłustych lub sklejonych włosów. Włosy pozostają gładkie, łatwo się rozczesują, są lżejsze oraz mają większą objętość.
MOJA OPINIA: plus za buteleczkę plastikową, dużą wydajność olejku, przyjemny zapach. Nakładam niewielką ilość na całe włosy, które po zastosowaniu są błyszczące, miękkie, gładkie.

4. Balsam do ciała Golden Charm LIRENE (75 ml) - cena za 200 ml -16,99 zł
Kosmetyk pozwala poczuć prawdziwą magię złotych drobinek na skórze, która rozbłyśnie szlachetnym blaskiem. Zmysłowy zapach balsamu, w którym wyczuwalne są nuty słonecznej mandarynki, delikatnej róży i patulki wonnej, podkreśla naturalne kobiece piękno. Zawarta w balsamie złota alga głęboko nawilża skórę oraz pobudza produkcję kolagenu. Hialuronian przywraca jędrność, a olej z jojoby odżywia skórę.
MOJA OPINIA: Balsam ładnie pachnie, wydajny, efekt świecący ale tylko przez parę godzin, raczej nie nawilża tylko upiększa.

5. BENEFIT COSMETICS The POREfessional (miniaturka), cena za 22 ml - 149 zł
Wygładza zmarszczki i minimalizuje pory, skóra po jego zastosowaniu natychmiast wygląda jedwabiście gładko. Doskonały jako baza pod makijaż dla każdego rodzaju skóry.
MOJA OPINIA: nakładam jako bazę pod makijaż, matuje na dłuższy czas, wygładza bużkę, zmniejsza widoczność porów, bardzo fajnie się go nakłada. Ta mała tubka starcza na długo, ale cena za pełny produkt trochę odstrasza.

 Dołączona też jest ulotka ze sklepu internetowego http://yasumi.eu/ z kodem rabatowym przy zakupie 4 dowolnych gąbek Konjac.

Ogólne wrażenia z zawartości pierwszego pudełka są....sama nie wiem, produkty raczej niedrogie i łatwo dostępne, liczyłam chyba na jakieś kosmetyki z wyższej półki, mogłyby być nawet niepełnowymiarowe produkty. Nie jestem ani bardzo zadowolona ani zawiedziona, powiem tak pierwsze pudełko jest ok!

Komentarze

Popularne posty