Podkłady Annabelle Minerals

Annabelle Minerals to kosmetyki mineralne, naturalne, są produkowane bez użycia talku, substancji zapachowych, parabenów, olei mineralnych, silikonów, konserwatów, alkoholu, emulgatorów, sztucznych barwników oraz tlenochlorku bizmutu.
Ze sklepu internetowego:  http://www.annabelleminerals.pl/ zamówiłam próbki podkładów mineralnych matujących: Beige Light, Natural Light, Golden Fair oraz Golden Light, który dostałam gratis a także pędzel do nakładania pudru.


Próbki mają pojemnosć 1 g i kosztują 7,50 zł. Uwierzcie taka mała próbka starcza na długo, puder jest bardzo wydajny, bo też nie trzeba go nakładać bardzo dużo.
Mnie akurat przypasował kolor Golden Fair ( mam jasną cerę, nie opalam się od paru miesięcy), zaś kolor Golden Light nakładam na boki jako róż. Pędzelek którym trzeba nakładać puder jest super mięciutki, nakładam wpierw metodą stempelkową potem  ruchami kolistymi.
Moja opinia:  matuje na bardzo długo, kryje niewielkie przebarwienia i niedoskonałości.Makijaż bez poprawiania utrzymuje się kilka dobrych godzin.Pod puder nakładam fluid, ale czytałam, że można ten etap ominąć. Nie zapycha, nie uczula, a co najważniejsze twarz przypudrowana nim jest pięknie satynowa, robi wrażenie jakby się miało piękną cerę, nie tworzy maski, wręcz przeciwnie twarz wygląda bardzo naturalnie. I co najważniejsze skóra oddycha. Zdecydowanie kupię podkład o większej pojemnosci. Polecam!

Komentarze

Popularne posty