TOŁPA - moi ulubieńcy

Nieczęsto kupuję kosmetyki firmy TOŁPA, chociaż lubię tą markę. Kosmetyki ich są hypoalergiczne i bezpieczne dla skóry wrażliwej, bez sztucznych barwników i  alergenów, posiadają naturalne ekstrakty roślinne oraz ekologiczny torf Tołpa.




Moje ulubione kosmetyki tej firmy to:

* WYGŁADZAJĄCY BALSAM ODŻYWCZY DO CIAŁA (do skóry wrażliwej, normalnej i suchej)

Składniki: torf tołpa., ekstrakt z marchwi, olej avocado, witamina E, alantoina.
Cena: ok. 19 zł, pojemność: 200 ml
Moja opinia: konsystencja dość luźna, barwa biała, balsam ma przepiękny zapach, który długo utrzymuje się na skórze, szybko się wchłania, nawilża niesamowicie, wygładza, zmiękcza skórę, odżywia, jest dość wydajny. Dla mnie idealny.

*REGENERUJĄCA ODŻYWKA-MASKA ODBUDOWUJĄCA (do włosów normalnych, suchych, zniszczonych i farbowanych)

Składniki: torf tołpa., ekstrakt z białego hibiskusa, olej jojoba, olej migdałowy, keratyna, betaina, pantenol, witamina E
Cena: ok. 22 zł, pojemność: 150 ml
Można stosować jako odżywkę po każdym umyciu włosów - niewielką ilość produktu nanosimy na osuszone ręcznikiem włosy i trzymamy 1-3 minuty, następnie spłukujemy wodą oraz jako maskę - trzymamy wtedy przez 15 minut owinięte ciepłym ręcznikiem, stosujemy dwa razy w tygodniu.
Moja opinia:  gęsta, ma przyjemny zapach, nie obciąża włosów, odżywia, włosy są wygładzone, dobrze się układają. Używam i jako odżywki i jako maski. Mam swoich faworytów wśród masek do włosów, ale ta też jest ok.

*KREMOWE SERUM ODMŁADZAJĄCE DO RĄK (skóra wrażliwa, pozbawiona elastyczności)

Składnikitorf tołpa., ekstrakt roślinny z bawełny i kwiatów koniczyny, masło shea, pantenol, alantoina, keratyna,
Cena: ok. 13 zł, pojemność: 75 ml

Moja opinia: zimą szukałam kremu do rąk, który dałby sobie radę z moimi przesuszonymi dłońmi i serum Tołpy uratował je. Gęsta konsystencja, zapach taki sobie, szybko się wchłania, nie pozostawia uczucia lepkości, na pewno odżywia i nawilża pozostawia gładkie i miłe w dotyku dłonie i o to mi chodziło! Po skończeniu kupię ponownie.



Komentarze

Popularne posty