Dr.Schrammek - testy próbek (bardzo długii post)

Jakiś czas temu otrzymałam od  blogerki: http://epidermidis.blogspot.com/ próbki kosmetyków Dr.Schrammek. Zanim przejdę do szczegółów chciałabym polecić blog "Geometry of Nature", dziewczyna naprawdę wkłada dużo serca i pracy w tworzenie swojego bloga, recenzje kosmetyków są wyczerpujące ( i bardzo zachęcające) , a zdjęcia tak piękne, że nie można od nich oderwać wzroku.Zerknijcie raz, a będziecie zaglądać tam częściej...

Teraz o marce, Dr. Schrammek - to firma istniejąca już od 60 lat, jej siedzibą jest miasto Essen w Niemczech. Firma wprowadziła na rynek najwyższej klasy produkty skupione w 2 markach: derma cosmetics ( produkty do pielęgnacji skór tzw. trudnych oraz przeciwdziałających procesowi starzenia się skóry) i green peel ( zabiegi pielęgnacyjne i produkty przeznaczone dla utrwalenia ich efektu). Obie marki są opracowane przez specjalistę dermatologii i alergologii, eksperta procesu starzenia się skóry - Dr. med. Christine Schrammek - Drusio. Przedstawicielstwo firmy Schrammek w Polsce istnieje od 1994 r.
Tu można poczytać więcej o firmie i kosmetykach: http://www.schrammek.pl/

Teraz co testowałam:
Seria Time Control

1. Krem na dzień, pełny produkt ma 50 ml
Składniki: Matrixyl 3000: przeciwstarzeniowy boto-peptyd poprawiający napięcie i elastyczność skóry, Ostropest: żródło silimariny, działanie ochronne przed wolnymi rodnikami, w tym promieniowanie UV; Niacinamid czyli wit. B3 : poprawia nawodnienie i metabolizm komórkowy.
Krem poprawia elastyczność, renowację macierzy pozakomórkowej oraz utrzymuje właściwą wilgotność.
Moja opinia: krem koloru białego, gęsty, przyjemny zapach, szybko się wchłania, razem z serum daje uczucie wygładzenia, napięcia skóry, świetny pod makijaż.

2. Serum, pełny produkt ma 30 ml
Składniki: Matrixyl 3000: przeciwstarzeniowy boto-peptyd poprawiający syntezę kolagenu, napięcie skóry i jej elastyczność; witamina C :przeciwdziała stresowi oksydacyjnemu i nadmiernej pigmentacji oraz chroni przed uszkodzeniami promieniowaniem UV.
Krem przeciwdziała procesowi starzenia się skóry, wygładza, poprawia napięcie.
Moja opinia: kolor jasnobiały, strasznie rzadki, przypomina mleczko, zapach trochę apteczny, ale mnie akurat się podobał, dość szybko się wchłania.  Stosowałam na krem i dawał fajne efekty,razem z kremem wygładził twarz, idealny pod makijaż.

3. Krem od oczy, pełny produkt ma 15 ml
Składniki: Aquapront: naturalny składnik - kwas hialuronowy i jęczmień; Matrixyl 3000: przeciwstarzeniowy boto-peptyd stymulujący syntezę kolagenu, poprawiający napięcie skóry i jej elastyczność; Ostropest: żródło silimariny, działanie ochronne przed wolnymi rodnikami, w tym promieniowanie UV.
Dzięki tym składnikom wzmocnieniu i restrukturyzacji ulega strefa wokół oczu. Dochodzi również do rozpulchnienia skóry dzięki zawartemu w kremie kwasowi hialuronowemu jako wypełniacza i wyraźnej redukcji widocznych linii i zmarszczek, a cienie pod oczami ulegają redukcji.
Moja opinia: barwa biała, gęsty, przypomina raczej krem do twarzy, dotąd wszystkie kremy pod oczy, które używałam były rzadsze. Bardzo wydajny, wystarczy odrobina, próbeczka przy smarowaniu 2 x dziennie starczyła  na parę dni (po tygodniu używania jeszcze mam ). Nie wchłania się od razu, muszę przyznać, ze wygładza delikatne zmarszczki, co do cieni nie wiem - nie mam. Na pewno przy dłuższym stosowaniu daje wspaniałe efekty. Raczej zdecyduję się na zakup.

Seria Beauty Elements:
1. Serum Resvera Cell Concentrate, pełny produkt 30 ml
Składniki: Resveratrol( to magiczna substancja należąca do związków zwanych przeciwutleniaczami lub antyoksydantami, występuje głównie w winogronach i produkowanych z nich czerwonych winach,): zwiększenie żywotności komórek, Silanol( to związki organiczne krzemu): utrzymuje elastyczność, napięcie i jędrność skóry, witamina C: wspomaga syntezę kolagenu i pomaga zwalczać wolne rodniki
Serum ma działanie odmładzające, restrukturyzacyjne, przeciwutleniające i odnawiające skórę.
Moja opinia: postać rzadka, kolor jasno biały, przyjemny zapach, szybko się wchłania. Używałam na noc, Rano buźka była napięta, wypoczęta, przebarwienia były zmniejszone. To serum chyba najbardziej spodobało mi się!

Seria Regulating:
1. Korekcyjny fluid pielęgnacyjny dla zanieczyszczonej, tłustej i wrażliwej skóry - BLEMISH BALM PERFECT FLIUD

Składniki: Seboclear: składnik dający efekt równoważenia, korzeń lukrecji: działanie uspokajające, tlenek cynku: działanie przeciwzapalne i pokrywające.
Fluid przeznaczony dla mieszanej i zanieczyszczonej skóry, ma działanie nawilżające, matujące, bez efektu maski, dostępny w 3 odcieniach.
Moja opinia: fluid fajnie się nakłada, ja miałam kolor beige , który wygląda bardzo naturalnie, pokrywał przebarwienia, ale nie do końca np. krostki która mi wyskoczyła, wszystko by było pięknie, ale on nic mi nie zmatowił, twarz błyszczała mi się cały dzień, co chwila używałam chusteczki, żeby tak się nie świecić.
2. Krem BB dla skóry zanieczyszczonej, tłustej, o dużych porach, 30 ml lub 50 ml
Składniki: tlenek cynku: działanie przeciwzapalane i pokrywające, dwutlenek tytanu: działanie przeciwzapalne i ochronne; korzeń lukrecji: działanie uspokajające; panthenol: działanie nawilżające.
Moja opinia: to taki krem koloryzujący ( tak to oceniam), miałam kolor Classic, dobrze się rozprowadza, efekt bardzo bardzo naturalny, bardziej leczniczy niż upiększający, nie czułam że mam podkład i ten z kolei świetnie zmatowił cerę.
3. Specjalny Fluid zawierający mikrocząsteczki srebra, przeznaczony dla skóry zanieczyszczonej - CLEAR SKIN SILVER FLUID, 50 ml

Składniki: cząsteczki mikrosrebra: chronią skórę poprzez wnikanie bakterii odpowiedzialnych za zapalenia, zaczerwienienia i wypryski, kwas mlekowy: otwiera pory skórne, likwiduje zaskórniki, aloe vera: nawilża i utrzymuje gładkość skóry.
Używa się go po zastosowaniu i wyschnięciu fluidu BB - preparaty działają synergistycznie!
Bez parabenów, substancji zapachowych i barwiących.
Moja opinia: wg zaleceń wpierw nałożyłam fluid BB, potem ten srebny fluid, szybko się wchłania, nie uczula, wręcz przeciwnie mam wrażenie, że leczy wszelkie niedoskonałości skóry.
Kosmetyki są dość drogie, ale używane na pewno działają leczniczo na problematyczne cery, odmładzająco na dojrzałe, pielęgnują i sprawiają, że czujemy się piękniejsze! 
Kosmetyki z tego co się dowiedziałam można narazie zamawiać drogą mailową, ale niedługo ma być uruchomiony sklep online. Znalazłam również  sklep internetowy, w którym są: http://www.blemish-balm.pl/ lub  http://www.apogeum.com.pl/blemish-balm.html
Dostałam również informację od przedstawiciela firmy, że kosmetyki można kupić w Warszawie w salonie Sharley: http://www.sharley.pl/ i w gabinecie Pani Jolanty Magdziarz: http://www.jolantamagdziarz.republika.pl/


Komentarze

Popularne posty