Effaclar Duo[+] LA ROCHE-POSAY

Zawsze gdy mam pogorszenie cery kupuję krem Effaclar Duo, stosuję codziennie na noc, aż zużyję całe opakowanie i problem mam z głowy. Krem Effaclar Duo [+] to nowsza wersja od poprzedniego dzięki innowacyjnemu składnikowi Procerad, który zwalcza powstawanie przebarwień potrądzikowych.

Wskazania: 
* uporczywe niedoskonałości,
* zatkane pory,
* przebarwienia potrądzikowe

 Pojemność: 40 ml, cena: 55 zł
Często bywa w promocji np. w aptece Ziko lub w Superpharm




Krem jest nietłusty, matuje, szybko się wchłania, nawilża przez 24 h. Hipoalergiczny, doskonały jako baza pod makijaż ( przyznam raz spróbowałam, potwierdzam), nie powoduje powstawanie zaskórników, koryguje i zwalcza powstawanie przebarwień potrądzikowych.
Moja opinia: powiem krótko kocham ten krem, na początku niestety zawsze występuję niewielki wysyp, ale potem twarz jest pięknie oczyszczona, pory zamknięte, przyśpiesza gojenie stanów zapalnych, nowe się nie pojawiają podczas stosowania, nie wysusza, wręcz przeciwnie nawilża. Krem wydajny, świetna kremowa biała konsystencja, delikatny zapach. Rozjaśnił przebarwienia, które miałam.
Polecam ten krem na niedoskonałości, przebarwienia i zaskórniki, jest cudowny!

Komentarze

Popularne posty