LIRENE LASTMINUTE BODY BB

Czytałam dużo pozytywnych recenzji o tym fluidzie-balsamie i postanowiłam sama sprawdzić. Kupiłam do ciemnej karnacji ( jest druga wersja do jasnej) mimo, że raczej mam jasną skórę i mam trudności z opalaniem.
Fluid-Balsam Body BB dla ciemnej karnacji zawiera specjalnie dobraną kompozycję rozświetlających pigmentów, które powodują natychmiastowy efekt subtelnej opalenizny, sprawiając, że skóra promienieje i kusi złocistymi refleksami. Balsam jest wyjątkowo przyjemny w użyciu, bardzo dobrze się rozprowadza i szybko wchłania.



Moja opinia: jestem naprawdę zachwycona nim. Balsam jest zapakowany w ładnej, poręcznej tubce. Po otwarciu może nas przerazić zbyt ciemny kolor, ale spokojnie nałożony nie jest tak ciemny.

 Nadaje skórze piękny, naturalny, opalony kolor. Bardzo szybko się wchłania, pozostawia przyjemny zapach przez prawie cały dzień. Nie powoduje smug, nie wysusza skóry, nawilża ją i czyni  gładką. Po nałożeniu skóra wygląda przecudnie!!! Trzeba pamiętać, żeby po posmarowaniu odczekać parę minut, mimo że wchłania się od razu może pobrudzić jasne ubrania. Oczywiście to nie samoopalacz, który stopniowo przyciemnia skórę, to fluid, który ją przyciemnia błyskawicznie, ale też po zmyciu błyskawicznie się zmywa. No właśnie czytałam różne opinie na temat tego czy szybko i dokładnie zmywa się ten balsam? Ja nie mam z tym problemów, potrzebna jest tylko gąbka i mydło lub żel. Tylko niestety wanna trochę zostaje lekko pobrudzona. No ale trudno, balsam jest świetny dla tych którzy  nie bardzo lubią albo nie mogą się opalać albo dla tych, którzy chcą ładnie wyglądać na imprezce. Nie trzeba też nakładać zbyt dużej ilości, więc wydaje mi się że będzie wydajny. Polecam, ze mną zostanie na pewno dłużej.

Pojemność: 200 ml
Cena: 25 zł ( ja kupiłam w Rossmannie w promocji za 19,99 zł).




Komentarze

Popularne posty