SENSILIS RITUAL CARE - zestaw pielęgnacyjny do skóry normalnej i mieszanej

Dziś recenzja mojego zestawu do pielęgnacji cery, który ostatnio testowałam i jestem dalej w trakcie używania:



1. ŻEL GŁĘBOKO OCZYSZCZAJĄCY SKÓRĘ , poj. 175 ml, cena 41,99 zł
Zalecany do codziennego oczyszczania skóry mieszanej i tłustej.Zmywa nadmiar wydzielanego tłuszczu oraz zanieczyszczenia zatykające pory. Zawartość soli cynku normalizuje pracę gruczołów łojowych, pozostawiając skórę miekką i matową. 
Moja opinia: żelowa, bezbarwna konsystencja, dobrze się pieni, wydajny, przyjemny zapach, wspaniale oczyszcza makijaż i wszelkie zanieczyszczenia. Nie wysusza, po oczyszczeniu mamy przyjemną w dotyku i gładką buźkę.

2. TONIK ZMNIEJSZAJĄCY PORY, poj. 200 ml, cena 41,99 zł
Wskazany jako uzupełnienie pielęgnacji żelem oczyszczającym. Pomaga w normalizacji pracy gruczołów łojowych, zmniejsza pory, eliminuje świecenie skóry oraz niedoskonałości. 
Moja opinia: używam 2 x dziennie, wieczorem po użyciu żelu Sensilis i rano, wieczorem świetnie dopełnia usuwanie makijażu, a rano twarz przetarta nim powoduje mniejsze wydzielanie sebum. Podczas stosowania tych 2 produktów mogę stwierdzić zmniejszenie porów, nie pojawianie się żadnych wyprysków. Tonik nie uczula, nie ściąga skóry, nie podrażnia, jest super i to tak naprawdę dzięki recenzji klik skusiłam się na jego zakup, czego nie żałuję!

3. ZABIEG 2 w 1 MASECZKA I PEELING, poj. 75 ml, cena 49,99 zł
Maseczka, którą można używać na dwa sposoby: jako maseczkę nakładając na twarz na 15 do 20 minut, po czym zmywamy wodą lub jako peeling wmasowywać z wodą aż do powstania piany, potem zmywamy i nie wycieramy skóry do sucha.
Zawiera: * białą glinkę z dwutlenkiem tytanu, która wchłania nadmiar tłuszczu oraz normalizuje pracę gruczołów łojowych, * złuszczające cząstki jojoby, które wspomagają działanie złuszczające eliminując zanieczyszczenia, które zatykają pory.


Moja opinia: postać biała gęsta z niebieskimi granulkami, zapach na początku ładny, potem trochę śmierdzi, używam 2-3 w tygodniu najchętniej jako maseczkę. Nałożona na twarz  zastyga, ale nie do końca, łatwo ją usunąć wacikiem i wodą. Po zmyciu moja twarz jest super gładziutka, dobrze oczyszczona, przysusza wypryski ( na początku kuracji jakieś tam były).

Uwielbiam mój zestaw Sensilis Ritual Care, odkąd używam całej tej trójki nie pojawiły się żadne niedoskonałości, cera mniej się błyszczy, kolor skóry nieco się wyrównał no i ta gładkość w dotyku.
W aptece: www.e-farm.pl  możemy kupić teraz miniaturki tych 3 produktów w atrakcyjnej cenie 26,99 zł, a potem jak się spodobają dokupić pełnowymiarowe produkty.Ja właśnie tak zrobiłam.


Komentarze

Popularne posty