Artist`s Blush Róż Sephora

Dlaczego kupiłam ten róż? Po pierwsze zostałam nim umalowana i naprawdę mi się spodobał, po drugie  skusiła mnie promocja w Sephorze tu , a po trzecie miałam kupić inny, markowy np. Clinique , ale patrząc w koszyku ile mam już rzeczy nie starczyłoby mi na zakup droższego.
No więc kupiłam i wcale nie żałuję, inny kupię potem...
Wybrałam kolor CORAL, jego pojemność to 4,5 g,  ale pewnie jak i wam taki róż starcza na bardzo długo, cena w promocji 25,90 zł. 
Pudełeczko malutkie, solidne ,łatwo się otwiera, schowa się do każdej torebki, a w środku mamy: 

  • lusterko,
  • mały pędzelek, którego nie używam, wolę większy,
  • i naprawdę śliczna mozaika kolorów,jak napisał producent:

"prawdziwa eksplozja pigmentów w odcieniach różowym lub koralowym, aby policzki kokietowały świeżością"






Kolor nałożony na twarz( wystarczą naprawdę 2-3 muśnięcia) jest lekko różowy, ale wygląda bardzo naturalnie, sprawia, że twarz od razu wygląda młodziej i świeżo. Trzyma się cały dzień, lekko satynowy, nie błyszczy się.





Kolorek nałożony na rękę:

Kupujecie kosmetyki markowe Sephory? Macie jakieś ulubione?

Komentarze

Popularne posty