VICHY woda termalna


Używam jej od dłuższego czasu, w ciągu dnia spryskuję kilka razy twarz, wieczorem robię to samo po oczyszczeniu skóry, przed nałożeniem kremu, oczywiście pamiętam, aby po kilku sekundach delikatnie buzię osuszyć.



Woda termalna VICHY bogata jest w ponad 15 minerałów niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania skóry, takich jak: żelazo, potas, wapń, mangan i krzem. Znana jest z niezwykłych właściwości łagodzących, wzmacniających i regenerujących skórę. 
Co ponadto...koi, wzmacnia i regeneruje skórę, odświeża, a w upalne dni przynosi natychmiastową ochłodę. Łagodzi podrażnienia, zaczerwienienia, chroni przed działaniem wolnych rodników.

Moja opinia: kupiłam ją w Superpharmie w promocyjnej cenie, ma 300 ml pojemności i jest bardzo wydajna, mam ją już naprawdę długo. Oprócz przyjemnej ochłody w upalne dni i świadomości, że tak wiele minerałów wnika w moją skórę, to prawdę mówiąc ciężko mi jest powiedzieć, czy jest skuteczna. Cerę mam już nawilżoną dzięki używaniu różnych kosmetyków, podrażnienia raczej nie występują u mnie...jeśli po wykończeniu trafię na fajną promocję to kupię ją ponownie, jeśli nie to przeżyję bez niej. 
A wy używacie wód termalnych, jaka jest wasza opinia na temat  ich stosowania?
Tu link do strony producenta, gdzie możecie o niej poczytać.

Komentarze

  1. Stosuję ją już długo, zwłaszcza latem jest nieodzowna. Jeśli na mojej skórze występują jakiekolwiek podrażnienia to woda je doskonale koi dając przyjemne poczucie komfortu :))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty