Ampułki Energy Power dr. Schrammek

O firmie pisałam wcześniej testując ich próbki;  tutaj
Dziś o ampułkach, które mnie, a szczególnie moją skórę zachwyciły.

Od producenta: Wysokoskoncentrowane ampułki z zawartością witamin z koenzymem Q10, dodają skórze witalności, energi i blasku. Niwelują oznaki zmęczenia i stresu dnia codziennego.
Długotrwała ochrona przed działaniem wolnych rodników. Skóra staje się odświeżona i wygładzona, pełna energii.



Jak stosować;
Aplikować rano lub wieczorem na oczyszczoną skórę twarzy. Doskonały też jako szybki upiększacz przed ważnym wyjściem.
GŁÓWNE SKŁADNIKI :
Sepivital® : połączenie witamin C i E, silny przeciwutleniacz
Koenzym Q 10 : dostawca energii
Vitanol® : wyciąg z lucerny stymulujący i chroniący skórę

Pełen skład:
Aqua (Water), Glycerin, Betaine, Saccharide Isomerate, Panthenol, Ppg-26-buteth-26, Peg-40 Hydrogenated Castor Oil, Ubiquinone, Potassium Ascorbyl Tocopheryl Phosphate, Medicago Sativa (Alfalfa) Extract, Tocopheryl Acetate, Sodium Ascorbate, Phospholipids, Caprylic/Capric Triglyceride, Xanthan Gum, Citric Acid, Sodium Citrate, Sodium Benzoate, Ethylhexylglycerin, Phenoxyethanol, Parfum (Fragrance), CI 19140 (FD&C Yellow No. 5)

Cena 7 ampułek po 2 ml to 144 zł

 Moja opinia: Ampułki o żółtej barwie, konsystencja dość oleista, zapach hmm dziwny zresztą jak większość kosmetyków dr. Schrammka, ale dziwny nie znaczy odstraszający. Po prostu trudny do nazwania. Z racji, że rzadko mam wieczorne wielkie wyjścia wymyśliłam sobie nakładanie serum 3 x w tygodniu wieczorem. Zawartość 2 ml jest bardzo duża, połowę ampułki zużywałam na całą twarz, szyję i dekolt, zakręcałam sprytną zatyczką i miałam drugą połowę na kolejny dzień.
Naprawdę nie ma co zużywać całej ampułki chyba że dla 2 osób.
A teraz przejdżmy do efektów. Serum dość dobrze rozprowadza się na skórze, na początku robiłam masaż, ale że po jakimś czasie bardzo się lepi  więc po prostu wklepywałam. Nie wchłania sie od razu, dość długo pozostaje na skórze,twarz przez pewien czas się świeci. Nie pomyślałam ani razu żeby jej użyć przed ważnym lub mniej ważnym wyjściem i na to nałożyć makijaż. Wolę, żeby jej drogocenne witaminki długo wnikały w moją skórę.
Ampułka naprawdę robi dużo dobrego, cera jest rozświetlona, wygładzona, bardzo nawilżona i mam wrażenie że zmęczenie po całym dniu znika w ekspresowym tempie. Wydaje mi się też, że wpływa w jakiś oczywiście pozytywny sposób na wyrówanie kolorytu skóry.
Ampułki świetne po używaniu dermarollera, który wykonuję raz w tygodniu.
Polecam wypróbowanie ampułek i innych wspaniałych produktów Dr.Schrammka: sklep klik ewentualnie widziałam je tu.

Komentarze

Popularne posty