Pierwsze urodziny mojego bloga i konkurs

Mija rok mojej przygody z pisaniem bloga, pamiętam dokładnie ten dzień, siedziałam na zwolnieniu, bo synek był chory, a że miałam trochę wolnego czasu pomyślałam "czemu nie, założę bloga". Wcześniej czytałam inne, uwielbiałam zaglądać do kogoś i czytać, dowiadywać się i poznawać nowe kosmetyki. Pisanie bloga to wielka przyjemność, ale też trochę uzależnienie. Poznałam wiele sympatycznych dziewczyn i dowiedziałam się o tylu wspaniałych, nie znanych wcześniej markach.
No dobra powspominałam, a teraz konkurs dla was z okazji moich blogowych urodzin.
Do wygrania jest:
1. Naturalna sól do kąpieli z Morza Martwego AHAVA 250 g, 2. olej arganowy PAESE 15 ml ( sama używam, wkrótce recenzja), 3. krem pod oczy DERMEDIC 15g, 4. Olejek do twarzy i ciała z olejem Makadamia 100 ml, 5. krem do rąk PALMER`S 60g, 6. masło do ciała CUCCIO miniaturka 9, 24 g.
Wszystkie kosmetyki są nowe, nie używane, zakupione przez mnie.
Co zrobić, aby wziąć udział:
1. Być obserwatorem mojego bloga, podać pod jaką nazwą mnie obserwujecie;
2. Napisać w komentarzu chęć wzięcia udziału i kto lub co was zainspirowało do stworzenia swojego bloga ( dla tych, którzy go prowadzą) lub który blog, podajcie link, najczęściej odwiedzacie ( dla tych, którzy nie prowadzą bloga)
Konkurs trwa od dziś do 19.10.2014 r. do północy, wyniki podam w ciągu następnych 2 dni
Miłej zabawy!

Komentarze

Popularne posty