Szminka z dodatkiem oleju arganowego PAESE

Kupiłam ją, w końcu... dotąd w mojej kosmetyczce były przeważnie pomadki  brązowe, jasnoróżowe, a czerwonej nie miałam...wstyd aż się czerwona zrobiłam.

Szminka z dodatkiem oleju arganowego PAESE  została opracowana w nowej, innowacyjnej formule z dodatkiem najcenniejszego z używanych w kosmetyce oleju arganowego. Olej zawiera wyjątkowo dużo witaminy E, która wykazuje właściwości antyoksydacyjne. Witamina ta znana jest jako "antioxidant superstar": zwalcza wolne rodniki i działa przeciwstarzeniowo. Zapewnia odpowiedni poziom nawilżenia naskórka . Dostępnych mamy 20 odcieni pomadki tu w sklepie


 
 
Ja wybrałam numer "25" kolor czerwony aczkolwiek to nie taka krwista czerwień.
Pomadka o pojemności 4g, cena 23,90 zł



Szminka w czarnym, solidnym opakowaniu, zapakowana w kartonik, w torebce nie ma mowy aby się otworzyła. Dzięki dodatkowi oleju arganowego ma zapewnić mocne pokrycie, intensywny kolor i lustrzany blask. Receptura została stworzona, aby zapewnić długotrwały efekt (tzw. efekt long lasting), dzięki czemu kolor wyjątkowo długo się utrzymuje na ustach.   Śmiem twierdzić, że na moich ustach trzyma się kilka godzin, nawet jeśli coś zjem, wypiję kolor może nie jest wtedy tak intensywny, ale trzyma się dalej. Po posmarowaniu na nadgarstku miałam problem aby ją zetrzeć. Wreszcie mam szminkę, która trzyma się długo i nie muszę co chwila poprawiać makijażu ust.
Ciężko uchwycić na zdjęciu kolor taki jaki jest naprawdę. Jest czerwony, ale to nie taka czerwień rzucająca się w oczy.Raczej bardzo przyjemna czerwień i do pracy i na wieczorne wyjście.
Pomadka dodatkowo nawilża, przyjemnie sunie po ustach, nie podkreśla suchych skórek, a kolor sprawia, że zęby są bielsze. Prawie jej nie czuć na ustach, co bardzo podoba mi się.  Tak jestem z niej zadowolona i na pewno popróbuję inne kolory.

Komentarze

Popularne posty