MATRIX Total Results Amplify seria do włosów nadających objętość

Czy seria MATRIX Total Results Amplify do włosów cienkich i delikatnych nadających objętość zrobiła rewolucję na moich włosach? O tym za chwilę, teraz co testowałam:

1. Szampon Total Results Amplify łagodnie pielęgnuje włosy cienkie i delikatne, zwiększając objętość bez efektu obciążania. Pomaga wydobyć blask, aby cienkie i delikatne włosy wyglądały na naturalnie gęstsze. Przeznaczony do włosów pozbawionych objętości. Idealny do każdego rodzaju włosów.

2. Odżywka Total Results Amplify intensywnie odżywia i dodaje objętości włosom cienkim i delikatnym. Zawarte polimery pogrubiają włosy od środka. Delikatna konsystencja pozwala łatwo rozprowadzić odżywkę na włosach. Ułatwia rozczesywanie i nadaje włosom blask. Nawilża i chroni włosy. 

Szampon (300 ml) + odżywkę (250 ml) kupiłam w zestawie za 39 zł i wystarczyły mi na bardzo długo. Zarówno szampon jak i odzywka bardzo ładnie pachną. Szampon ma ładny jasnoniebieski kolor, gęsty, dobrze się pieni. Odżywkę o kolorze podobnym, ciut ciemniejszym zostawiałam na włosach parę minut i spłukiwałam. Włosy od razu robiły się mięciutkie i gładkie. Po wysuszeniu włosy dobrze układały się, były wygładzone, a czy zyskały na objętości to napiszę na końcu...Na początku myłam tym zestawem włosy codziennie (no niestety muszę), po kilu dniach zauważyłam jednak lekkie przesuszenie, więc stosowałam co parę dni i to był dobry wybór. 

3. Pianka unosząca włosy u nasady Total Results Amplify Foam Volumiser 250 ml

Pianka Amplify Foam Volumiser nadaje włosom niewiarygodną objętość i naturalny blask. Zapewnia długotrwały efekt gęstszych i miękkich w dotyku włosów. Idealna do nadawania objętości wybranym elementom fryzury lub nadania objętości całej fryzurze.
Cena 35 zł.
Pianka o bardzo ładnym zapachu, wydajna, używałam codziennie, starczyła mi na bardzo długo, pompka nie zacinała się, do końca działała jak trzeba.

Moja końcowa ocena wszystkich 3 produktów: kosmetyki bardzo wydajne, mają bardzo miły zapach. Włosy faktycznie były lekko odbite od nasady, optycznie jakby było ich więcej, nie wyglądały na przyklapnięte, ale też bez jakiegoś wielkiego szału. Nie wyglądały niestety tak jak u Kate Moss:

ale jednak ta objętość była większa niż przy używaniu zwykłych szamponów i odżywek. Polubiłam serię Matrix i na pewno jeszcze je kupię.
Kosmetyki możemy kupić w sklepie www.estyl.pl

Komentarze

Popularne posty