PŁYN DO DEMAKIJAŻU OCZU - SEPHORA

Jak to się stało, że wcześniej nie wzięłam go do koszyka, nie przetestowałam? aż sama sobie się dziwię...A jest taki wspaniały, przyjemny i skuteczny. Mowa o dwufazowym płynie do demakijażu oczu z Sephory.

Cóż takiego czyni ten płyn?
- usuwa wszelkie ślady makijażu i odświeża kontur oka,
- zawiera kompleks bogaty w flawonoidy i ekstrakt z liści drzewa oliwnego wzmacniające rzęsy,
- nadaje się nawet do wrażliwych oczu i dla osób noszących soczewki kontaktowe,formuła testowana okulistycznie,
- dzięki HydroSenn+™, aktywnemu czynnikowi pochodzenia roślinnego, wygładza skórę i zapewnia jej pełny komfort.


Moja opinia: dwufazowy płyn znajduje się w plastikowej buteleczce z zakręcaną nakrętką, przed użyciem musimy wstrząsnąć, aby składniki wymieszały się. Nasączamy wacik, przykładamy do oka, trzymamy chwilę, a potem zcieramy makijaż. Na mój dość mocny makijaż oczu wystarczą 4 waciki (po 2 na każde oko), już po jednym prawie w ogóle nie pozostaje nic na oku, po drugim waciku skóra jest doskonale oczyszczona. Naprawdę jestem pod wrażeniem: szybko, miło i skutecznie! Inne płyny nie radziły sobie tak szybko z demakijażem oczu jak ten płyn. Mimo oleistej formy nie zostawia tłustej warstwy na skórze, nie powoduje pieczenia ani podrażnienia. Super, super, super....Miałyście może go? Ciekawa jestem jak wrażenia innych osób?

Skład: Aqua, Cyclopentasiloxane, Isohexadecane, Propylene Glycol, Dipolassium Phosphate, 1,2-Hexanediol, Caprylyl Glycol, Poloxamer 184, Panthenol, Potassium Phosphate, Centaurea Cyanus Flower Extract, Sodium Chloride, Hydroxycetyl Hydroyethyl Dimonium Chloride, Disodium EDTA, Butylene Glycol, Glycerin, Chlorphenesin, Methylparaben, Cl61570, Cl42090.

Cena za 125 ml 25 zł, dostępność: SEPHORA

Komentarze

Popularne posty