"SI" GIORGIO ARMANI

Dotąd nie pisałam o perfumach, ale te są z mojej listy must have i te, o których marzyłam, więc opiszę, zachwalę i pochwalę:

Si marki Giorgio Armani to szyprowo - owocowe perfumy dla kobiet.  Twórcą kompozycji zapachowej jest Christine Nagel. Nutę głowy stanowi liść czarnej porzeczki; nutami serca są frezja i róża majowa; nutami bazy są wanilia, paczula, ambroksan i nuty drzewne.
Si marki Giorgio Armani to nowoczesne, eleganckie i zmysłowe perfumy. Słodycz połączona ze świeżością. Zapach otwiera się akordami frezji i róży połączonymi z nektarem z czarnej porzeczki rozbudzając apetyt na więcej. Osobowości dodają mu nuty drzewne. Perfumy te stworzone są dla uwodzicielki, wyrafinowanej i pewnej siebie. 
Twarzą zapachu została aktorka Cate Blanchett, zresztą moja ulubiona, tak a propo moje ulubione filmy z nią w roli głównej, które oglądałam już kilkanaście razy to: "Ciekawy przypadek Benjamina Buttona", "Elizabeth" i "Charlotte Gray". Może któryś z nich oglądałyście?

W szklanej buteleczce o dość ciężkiej nakrętce w kształcie łzy mieści się 30 ml wody perfumowanej.
Są oczywiście większe pojemności. Zapach jest zmysłowy, słodki, ale jednocześnie mocny, intensywny, gdzieś tam czuję porzeczkę i frezję. Utrzymuje się prawie cały dzień, psikam się rano przed pracą i to mi wystarczy. Jest naprawdę wspaniały, piękny, tak czuję się pewniejsza siebie, czuję się bardziej kobieco i seksownie.SI to zdecydowanie mój zapach!
Znacie go, podoba się Wam?
Dostępność: SEPHORA, cena za 30 ml 265 zł lub DOUGLAS tu trochę mniej - 259 zł, oczywiście pozostają nam jeszcze inne sklepy internetowe.

Komentarze

Popularne posty