Podkład TEINT IDOLE ULTRA 24H LANCOME

Szukałam, szukałam, aż wreszcie znalazłam...kupiłam go jakiś czas temu, był w promocji w Sephorze, zarówno cena jak i buteleczka tak mi się spodobały, że wzięłam w ciemno. Kolor, który mam ( nr 02 LYS ROSE) w perfumerii wydawał się idealny dla mojej cery, ale jak zobaczyłam na dworzu naprawdę  jasny odcień to powiem Wam, że zrobiło mi się gorąco. 
Strach minął gdy pierwszy raz nałożyłam na buzię. 
Wpierw kilka słów od producenta:
Po 8 latach badań marka Lancôme przedstawia swój pierwszy podkład zapewniający efekt 24-godzinnej perfekcji makijażu. Dzięki technologi EternalSoft, podkład Teint Idole Ultra 24h walczy z oznakami zmęczenia. Bez konieczności poprawy makijażu, cera pozostaje wygładzona, ujednolicona i nieskazitelna. 
Teint Idole Ultra 24h zapewnia nieodparte poczucie komfortu. Jego nowa i świeża konsystencja sprawia, że podkład idealnie dopasowuje się do koloru skóry pozostawiając ją gładką, aksamitną i matową, bez efektu pudrowego. 
Nietłusty. Nie powoduje efektu maski. Nie powoduje powstawania zaskórników. 
Produkt testowany dermatologicznie. 


A teraz będę go chwaliła: 
Podkład po pierwsze jest umieszczony w pięknej, eleganckiej szklanej buteleczce ze sprawnie działającą pompką. Po drugie cudownie pachnie różami, zresztą symbol róży znajduje się na kartoniku jak i samej butelce.
A po trzecie przyjemnie nakłada się na skórę twarzy, nie podkreśla zmarszczek, nie roluje się, wyrównuje koloryt cery, krycie określiłabym jako całkiem dobre, poziom krycia sami możemy sobie kontrolować. Bardzo wydajny!
Twarz po jego użyciu jest taka ładniejsza, satynowa, nie ma efektu maski, kolor wtapia się w skórę, twarz wygląda bardzo naturalnie. Naprawdę cudo!
Podkład długo i w idealnym stanie utrzymuje się na buzi, po kilku godzinach ze względu na moją lubiącą się świecić cerę poprawiam makijaż przykładając puszek z pudrem sypkim.
Dodatkowo mamy w nim  filtr 15 SPF i 12 msc na zużycie.
Myślę nad wadami...no nie mam się do czego przyczepić. Zdaję sobie sprawę, że na pewno są inne, lepsze, bardziej zachwycające podkłady, ale dopóki ich nie odkryję to Lancome Teint Idole Ultra 24H jest moim prawdziwym ulubieńcem. Znacie go, lubicie?

Mamy w ofercie aż 10 kolorów do wyboru, myślę, że ten, który ja używam 02 jest raczej dla jasnych karnacji. 
Pojemność 30 ml, cena 179 zł ( ja kupiłam w promocji za 139 zł)
Dostępność: np SEPHORA


Komentarze

Popularne posty