Skin 79 VIP Gold Super BB Krem

Zawsze mnie ciekawiły koreańskie kremy BB, CC, a tu proszę całkiem niespodziewanie wygrałam takiego cudaka u Angel prowadzącej blog :"Kosmetyki bez tajemnic", Oprócz kremu w paczce dostałam także inne wspaniałe prezenciki, bardzo dziękuję!!!

3-funkcyjny krem BB o przyjemnej gładkiej teksturze i odżywczej formule.
Przeznaczony dla cery poszarzałej, suchej i zniszczonej.
Dostarcza skórze nawilżenia i zatrzymuje wysoki poziom wilgotności.
Ekstrakt z kawioru i złoto odżywiają i pomagają w regeneracji skóry. 
Kolagen zamknięty w liposomch nawilżają cerę sprawiając, że skóra wygląda na bardziej promienną i wypoczętą.
Olej arganowy certyfikowany przez ECOCERT działa odżywczo i ochronnie.
Niacynamid działa rozjaśniająco. 
Adenozyna inaczej ATP ( to związek chemiczny pobudzający do optymalnego działania nasze komórki skóry, podobno u osób, których skóra ma skłonność do zwalania tempa regeneracji i już straciła jędrność, regularne stosowanie ATP potrafi zdziałać cuda) oraz koenzym Q10 poprawią elastyczność skóry.
Podwyższony filtr SPF30 chroni skórę przed promieniowaniem.

Opakowanie kremu jest po prostu boskie,takie inne, oryginalne, gdy robiłam zdjęcie literki BB tak pięknie się świeciły w słońcu! Bez problemu naciskam pompkę i wydobywa się krem-fluid o beżowym kolorze. Przy nakładaniu na twarz wydaje się zbyt jasny, szarawy. Ale to tylko chwila strachu ( ja tak miałam jak smarowałam nim skórę - o kurcze jaka będę blada!) krem pięknie wtapia się w skórę, krycie jest według mnie średnie, zawsze te niechciane, widoczne ślady można zatuszować korektorem. Po chwili ma się wrażenie, jakby tego fluidu nie było na twarzy. Normalne czary-mary!
Krem o lekkiej konsystencji, bardzo treściwy, zapach dość przyjemny. Nie zatyka porów, nie podkreśla zmarszczek.

Oprócz naturalnego wyglądu mamy rozświetloną twarz z satynowym wykończeniem. Dodatkowym plusem jest dość wysoka ochrona przed promieniami słonecznymi ( SPF 30). Niesamowicie wydajny, wystarczy jedna pompka, aby pokryć całą twarz. Dobrze, że mamy 12 msc na zużycie. 
Nie wiem jak zachowuje się solo, ja zawsze po nim i ewentualnym użyciu korektora lekko opruszam twarz pudrem sypkim. Makijaż trzyma się cały dzień, po kilku godzinach, może ze względu na moją bardzo mieszaną cerę lubiącą się świecić używam niewielką ilość znów pudru sypkiego.
Krem BB nie uczulił mnie, nie wysuszył skóry, nie spowodował pojawienia się niedoskonałości. Naprawdę mnie zachwycił! Może tylko jedno ale - jest on raczej dla cer jasnych, bo mimo wszystko twarz po użyciu jest jaśniejsza, więc dziewczyny z ciemniejszą cerą lub te lubiące się opalać mogą być nie do końca zadowolone.
No i ciekawa jestem jak to będzie przy jego wykończeniu, nie będzie widać ile zostało, nie będzie można nic rozciąć, żeby wygrzebać resztki...


Uważajcie na podróbki, jedynym dystrybutorem marki jest Skin79- Polska, tam klikając w zakładkę "gdzie kupić" otwierają się linki do 3 zaufanych sklepów, cena 99 zł, pojemność 40 g.
Polecam również post Angel o kosmetykach azjatyckich i film o podróbkach produktów klik oraz u Azjatyckiego Cukru ciekawy post jak rozpoznać podróbki kremów BB Skin79 tu


Komentarze

Popularne posty