Aktywator Młodości HYDRANOV Epidermalny kwas hialuronowy AVA

Wspaniałe serum zakupione podczas ostatnich promocji w Rossmannie naszej polskiej firmy LABORATORIUM AVA, działającej na rynku od 1961 roku. Spośród 6 koncentratów z kluczowymi surowcami pochodzenia naturalnego, intensywnie pielęgnującymi skórę w celu opóźnienia procesów starzenia wybrałam HYDRANOV Epidermalny kwas hialuronowy.


HydranovTM - 3-krotnie szybciej i wydajniej zwiększa poziom nawilżenia niż czysty kwas hialuronowy. Otrzymywany jest  z czerwonej Algi Fucellaria Lumbrilicalis. Aktywuje syntezę epidermalnego kwasu hialuronowego w skórze. Działając na wszystkie jej warstwy stymuluje produkcję ceramidów, odżywia i wzmacnia szczelność naskórka, wypełnia zmarszczki od wewnątrz. Zaawansowany technologicznie koncentrat wiąże cząsteczki wody również na powierzchni skóry, zwiększając poziom nawilżenia już po 4 godzinach od pojedynczej aplikacji. Skóra odzyskuje elastyczność, jędrność i  gładkość, zdrowy i młody wygląd.Producent zapewnia, że działa 3 razy szybciej niż kwas hialuronowy - 1 dzień stosowania aktywatora – 14 dni stosowania kwasu hialuronowego
Przeznaczony dla każdej cery wymagającej nawilżenia, regeneracji, z oznakami starzenia się.

Zamknięty w szklanej buteleczce z pipetką o pojemności 30 ml, zapakowany w papierowy kartonik. Nabierany przez pipetę ma postać gęstego żelu, rozprowadzany na skórze ma już postać bardzo płynną. Bezzapachowy, nie szczypie skóry, nie podrażnia, nie uczula. 
Serum używałam wieczorem po demakijażu przed nałożeniem kremu. Na ulotce napisane jest, aby nanieść na skórę twarzy, delikatnie wklepać i wykonać okrężnymi ruchami masaż. Niestety z tym masażem jest ciężko, bo serum wchłania się bardzo szybko i nie ma odpowiedniego poślizgu, aby masować twarz. Więc zostaje nam wklepywanie. Tak też robiłam. Twarz od razu jest pięknie nawilżona,mięciutka, koloryt skóry poprawia się i przynajmniej ja miałam wrażenie cudownego odżywienia skóry. I ta promienność cery! Rano budziłam się z twarzą wypoczętą i porządnie nawilżoną. Specjalnie po rozprowadzeniu serum stosowałam kilka razy różne rodzaje kremów i zawsze było to samo: uczucie niesamowitego nawilżenia skóry twarzy. 
Jednym słowem: tani, przyjemny i skuteczny. Starczył mi na ponad miesiąc.


Pojemność: 30 ml, cena ok. 20 zł (ja kupiłam w promocji za 14,10 zł, ech czemu nie kilka?)
Dostępność: Rossmann i inne drogerie internetowe.
Skład: Aqua, Glycerin, Sodium Carrageenan, Sea Salt (Maris Sal), Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Sodium PCA, Sodium Carbomer

Komentarze

Popularne posty