Zestaw do oczyszczania twarzy Etre Belle

Elektryczna szczoteczka do twarzy kusiła mnie od dawna, marzyła mi się Clarisonic Mia 2, ale cena mi nie pozwalała na spełnienie mojego marzenia o zdrowej, oczyszczonej skórze. Skorzystałam więc z promocji cenowej i kupiłam szczoteczkę, piankę i tonik niemieckiej marki Etre Belle za kwotę 199 zł klik
Firma bazuje i wykorzystuje naturalne składniki pochodzenia roślinnego, a także nie przeprowadza żadnych testów na zwierzętach.Jej siedziba znajduje się w Niemczech w miejscowości Flein. Oprócz produktów pielęgnacyjnych Etre Belle posiada także kosmetyki kolorowe, fanpage na fb

Zacznę od elektrycznej szczoteczki do oczyszczania twarzy:

Dzięki oscylacyjnym ruchom szczoteczki przeznaczonej do oczyszczania skóry twarzy, szyi i dekoltu dochodzi do usunięcia zanieczyszczeń na skórze, głębokiego oczyszczenia porów ,uzyskując promienny i zdrowy wygląd skóry.
Nawet 5x dokładniejsze oczyszczenie skóry niż za pomocą dłoni.
O 50% lepsze wchłanianie produktów po oczyszczeniu skóry.
Szczoteczka ma dwie prędkości LOW i HIGH, posiada baterie, które są dołączone w zestawie.

Moja opinia: 
Szczoteczka ma miękkie włosie, z którym nic się nie dzieje, nie wychodzą włoski, bez problemu można je wyczyścić po każdorazowym użyciu szczoteczki. Szczoteczka wygodnie leży w dłoni, silniczek jest bardzo cichy.
Używam jej codziennie wieczorem ok. 2 minut. Oprócz dokładnego oczyszczania skóry z makijażu i wszelkich zanieczyszczeń, mamy dodatkowo bardzo przyjemny masaż twarzy. Przez pierwsze dni po stosowaniu szczoteczki, czułam lekkie mrowienie twarzy przez jakiś czas. Pewnie moja skóra nigdy wcześniej nie traktowana takim urządzeniem była w lekkim szoku. Uczucie to minęło i teraz nic takiego nie odczuwam. Być może wynikało to też z tego, że od razu zaczęłam oczyszczać twarz tą większą prędkością.
Od samego początku czekałam na efekt całkowitego zamknięcia porów i usunięcia obrzydliwych  wągrów z nosa. Codziennie przyglądałam się mojej skórze na twarzy i przez pierwszy miesiąc niestety nic się nie działo. Dopiero teraz po prawie 2 miesięcznym codziennym oczyszczaniu twarzy elektryczną szczoteczką zauważyłam mniej zaskórników, wągrów i zamknięcia porów na twarzy. Czyli szczoteczka działa! Oprócz tego czuję lepsze wchłanianie się maseczek i kremów. Moja skóra na twarzy jest w lepszej kondycji, bardziej zdrowa, promienna niż wcześniej. 
Tak jak niektórzy nie wyobrażają sobie już powrotu do zwykłej szczoteczki do zębów, używając szczoteczki elektrycznej ( ja tak mam) tak ja nie wyobrażam sobie i nie chcę powrotu do tradycyjnego oczyszczania twarzy dłońmi. 



HYALURONIC CLEANSING MOUSSE - PIANKA HYALURONOWA

Kremowa pianka do łagodnego oczyszczenia skóry wspomagająca ochronę przed utratą nawilżenia.
Forma pianki pozwala na oczyszczenie skóry z pozostałości makijażu nie podrażniając odwodnionej skóry. Przeznaczona jest do codziennego oczyszczania dla każdego typu cery.
Substancje aktywne: kwas hialuronowy, kwas mlekowy.
Pianka ma fajną, lekką formę i przyjemny zapach. Nie podrażniła ani nie uczuliła mojej skóry. Jeśli chodzi o dokładność oczyszczenia skóry w skali 5 dałabym jej 4, niestety nie potrafiła do końca porządnie oczyścić skóry, wacik nasączony tonikiem, którym przecierałam twarz zaraz po niej był lekko zabrudzony. Wiem, że mój makijaż jest bogaty, ale po żelu bądź piance przeznaczonej do oczyszczania buzi spodziewam się zawsze perfekcji.
Pianka o pojemności 100 ml kosztuje 77 zł

Skład:  Aqua, Sodium C14-16 Olefin Sulfonate, Disodium Cocoamphodiacetate, Betine, Cocamidopropyl Betaine, Poloxomer 401, Polyglyceryl-10 Laurate, Sodium Chloride, Phenoxyethanol, Lactic Acid, Parfum, Benzoic Acid, Tetrasodium Glutamate DIcetate, Dehydrocetic Acid, SodiumHyluronte, Alcohol, Tris Citrate, CI 42090 [Blue 11], Caprylyl Glycol.


HYALURONIC TONIC MOUSSE - TONIK HYALURONOWY

Kremowy tonik do tonizowania skóry twarzy, szyi i dekoltu, przywraca odpowiednie pH na skórze oraz dzięki zawartości takich składników jak kwas hialuronowy, olej jojoba wstępnie 
przywraca nawilżenie w naskórku.
Powiem Wam, że pierwszy raz mam tonik w formie pianki. Nakładam bezpośrednio na wacik jedną pompkę i tak przecieram twarz. Tonik cudownie pachnie, niesamowicie wydajny, dobrze oczyszcza i przede wszystkim pozostawia twarz nawilżoną, uspokojoną, przyjemną w dotyku. Nie powoduje uczucia ściągnięcia ani pieczenia, wręcz odwrotnie trzeba naprawdę pamiętać o nałożeniu kremu po nim, bo nawilżenie twarzy jest bardzo wysokie. 
Tonik o pojemności 100 ml kosztuje 77 zł

Skład: Aqua, Glycerin, Polyglyceryl-10 Laurate, Propylene Glycol, Poloxamer 401, Phenoxyethanol, Isoamyl Laureate, Parfum, Tetrasodium GLutamate Diaceatate, Menthyl Lactate, Benzoic Acid, Alcohol, Sodium Hyaluronate, Dehydroacetic Acid, Actinidia Chinensis (Kiwi) Fruit Extract, Bisabolol, Hamamelis Virginia (With Hazel) Water, Tris (tetramethylhydoxypiperidinol) Citrate, CI 42090 [Blue 11], Sodium Bicarbonate, Caprylyl Glycol

Uważam swój zakup zestawu do oczyszczania twarzy za udany, do szczoteczki można dokupić wymienne końcówki, wiem że posłuży mi na długi czas. Pianki raczej nie dokupię ze względu na jednak nie do końca dokładne oczyszczanie, ale tonik jest bardzo kuszący.
Miałyście coś z produktów Etre Belle? Jeśli tak to jesteście zadowolone, coś szczególnie polecacie?

Komentarze

Popularne posty