Hibiskusowy tonik do twarzy SYLVECO

Z kosmetykami SYLVECO już miałam do czynienia, tu pisałam o wspaniałym peelingu oczyszczającym i wygładzającym, a tu o cudownym lipowym płynie micelarnym. Dziś opowiem o hibiskusowym toniku do twarzy:

Hypoalergiczny, delikatny tonik do twarzy, z ekstraktami hibiskusa i aloesu o działaniu ochronnym, rewitalizującym i wzmacniającym, przeznaczony do każdego rodzaju cery. Dzięki dużej zawartości składników nawilżających, skutecznie zabezpiecza skórę przed utratą wilgoci, zapewniając jej odpowiedni poziom nawodnienia. Tonik o lekkiej żelowej formule odświeża i zmiękcza, łagodzi podrażnienia. Uzupełnia demakijaż, może być stosowany wielokrotnie w ciągu dnia na twarz, szyję i dekolt. Pozostawia skórę wyraźnie czystą i promienną, przygotowując ją do dalszych etapów pielęgnacji. Przebadany dermatologicznie.
Zacznę od plusów, bo jednak dwa małe minusy też będą.
Bardzo przyjemna plastikowa buteleczka o ciekawej szacie graficznej. Co prawda pojemność tylko 150 ml, ale tonik dosyć wydajny. Na pewno wykorzystamy w ciągu 6 miesięcy jak wskazuje producent na opakowaniu.
Tonik bardzo dobrze oczyszcza skórę twarzy z resztek makijażu i wszelkich zanieczyszczeń. Pięknie nawilża, cera po kilkudniowym używaniu jest bardzo nawilżona i mięciutka w dotyku. 
To takie dwa zastosowania w jednym. 
Tonik bardzo przyjemny, warto go wypróbować, ale niestety przynajmniej dla mnie są minusy. Pierwszy to trudność z otwieraniem nakrętki, mam nadzieję, że tylko mnie trafił się taki trudny przypadek. Za każdym razem mimo, że otwieram tonik dwa razy dziennie muszę się namęczyć, aby z niego skorzystać.
Teraz konsystencja: jak na tonik nietypowa, bo żelowa o ciemnej czerwonej barwie. 
Tonik nałożony na wacik nie wsiąka w niego, na początku chlapał na wszystkie strony. Trzeba naprawdę trochę pokombinować, żeby tonik został jakoś na waciku, a nie obok. Czytałam o próbach nałożeniu na dłonie i wklepaniu od razu w skórę, ale ja używam toniku głównie do oczyszczenia twarzy, a nie stosowaniu jego jako serum.
Gdyby nie to tonik uznałabym jako ulubieniec w kategorii pielęgnacji, wspaniały kosmetyk niezbędny każdej kobiecie, ale niestety nie, nie chcę żeby przyjemność codziennego demakijażu popsuł mi ten produkt.
Skład: Woda,  Ekstrakt z hibiskusa,  Gliceryna,  Ksylitol,  Panthenol,  Ekstrakt z aloesu,  Glukozyd kokosowy,  Alkohol benzylowy,  Guma ksantanowa,  Kwas fitowy,  Kwas dehydrooctowy.

Pojemność: 150 ml, cena: 16,80 zł - dostępny w sklepie internetowym SYLVECO 

SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU 2016 ROKU!!!

Komentarze

Popularne posty