Błotna maseczka oczyszczająco-matująca SEPHORA

Po wielkiej fascynacji maseczką oczyszczającą Youth Mud Glam Glow (ta czarna) i niestety chwilowym brakiem możliwości finansowych, aby ja ponownie zakupić przypomniało mi się, że gdzieś czytałam o zamienniku tańszym i również wspaniałym co moja ukochana hollywodzka gwiazda. Akurat trwały rabaty w Sephorze i czym prędzej kupiłam ją - błotną maseczkę oczyszczająco-matującą. Czy faktycznie może zastąpić słynny GlamGlow zaraz opowiem, wpierw krótka notka od producenta:
Błotna maseczka z zawartością cynku i miedzi oczyszcza skórę, usuwa zanieczyszczenia, oczyszcza pory i redukuje widoczność niedoskonałości. 
Natychmiastowo oczyszcza i matuje skórę. 
Pochłania nadmiar sebum, pozostawia skórę trwale czystą i matową bez wysuszania.
Formuła na bazie cynku i miedzi, które mają działanie oczyszczające, likwidujące niedoskonałości  i białej glinki, która wykazuje działanie zmiękczające, ponadto wzbogaca naskórek w niezbędne sole mineralne.
Maseczka umieszczona jest w plastikowym, dość sporym pojemniczku, dodatkowo zabezpieczona wieczkiem. Brakuje mi tu pędzelka, całe szczęście, że mam z mojego zestawu GlamGlow. Maseczka przypomina trochę tą hollywoodzką, konsystencja gęsta, z dużymi drobinkami peelingującymi, zapach jak dla mnie błotno-kwiatowy. Naprawdę super wydajna, mamy 6 miesięcy na to, aby ją zużyć. Przy pomocy mojej córki raczej nie grozi mi przeterminowanie...
Maseczkę należy nakładać 1-2 razy w tygodniu na oczyszczoną skórę twarzy, masować przez minutę i pozostawić na 5-10 minut. Potem obficie spłukać ciepłą wodą.
Używam jej 2 razy w tygodniu i trzymam trochę dłużej, bo ok. 15 minut. Pierwsze pół minuty masowanie idzie bez żadnej trudności, ale potem gdy zaczyna zastygać, a dzieje się to szybko, ciężko już masować. Na początku odczuwam lekkie pieczenie, potem nic się nie dzieje, nawet gdy jest już porządnie zaschnięta. Nie ściąga skóry, jak to się dzieje w przypadku tradycyjnych glinek do samodzielnego rozrobienia z wodą. 
W zetknięciu z wodą szybko się zmywa i pozostawia skórę twarzy fantastycznie gładką, mięciutką, dobrze oczyszczoną, koloryt skóry jest wyrównany, pory są zamknięte. Przyśpiesza gojenie się niedoskonałości, natomiast nie zauważyłam, aby ograniczała nadmiaru sebum. 
Daleko jej do słynnej GlamGlow, ale jest naprawdę godna polecenia! 
Przy regularnym stosowaniu będziecie zadowolone tak jak ja.
Pojemność: 60 ml, cena: 55 zł, dostępność: Sephora

Komentarze

Popularne posty