Multikolagenowy krem regenerujący pod oczy NEOCOLLAGEN DERMIKA

Kremy pod oczy cały czas zmieniam, nawet, jeśli któryś przypadnie mi do gustu to i tak kupuję kolejny innej marki. I tak naprawdę wciąż szukam tego idealnego, który zmniejszy, a najlepiej wyprasuje moje zmarszczki mimiczne i kurze łapki. A do tego nawilży porządnie skórę pod oczami i spowoduje, że moje spojrzenie będzie takie świeże, młode, pełne blasku...
Jak znacie taki krem to koniecznie dajcie znać. A dziś opowiem jak sprawił się krem pod oczy NEOCOLLAGEN marki Dermika po kilku miesiącach używania:
Dermika Neocollagen multikolagenowy krem regenerujący pod oczy to bogaty krem idealnie dopasowany do potrzeb dojrzałej, cienkiej i wrażliwej skóry wokół oczu. Nasyca skórę regenerującymi składnikami lipidowymi i kondycjonującymi, wygładzając i poprawiając mikrorzeźbę naskórka. Molekuła unosząca powieki poprawia napięcie skóry powiek, wygładza kurze łapki i rozjaśnia cienie pod oczami, zauważalnie odmładzając spojrzenie.
Regularnie stosowany krem poprawia kondycję skóry dojrzałej: zmniejsza długość zmarszczek wokół oczu nawet o 48%, a głębokość nawet o 26%.
Dermika linię NEOCOLLAGEN wprowadziła na rynek w 2014 r., w skład linii wchodzi 5 produktów, a twarzą serii została polska modelka, dziś już dojrzała kobieta  Katarzyna Butowtt.
Składnikami aktywnymi linii Neocollagen są:
rekonstruktor kolagenowy – czyli izolat z nanoplanktonu (morski mikroorganizm),który  stymuluje syntezę kolagenów strukturalnych typu I, III, IV, VII dla przywrócenia skórze gęstości oraz jędrności, 
3 multiaktywne peptydy odmładzające –  które wnikają do naskórka i stymulują syntezę najistotniejszych dla skóry kolagenów typu: I, III, IV, VII i XVII, aby zwalczać objawy starzenia, redukować zmarszczki i wygładzać skórę,
korektor kolorytu cery – składnik, który silnie rozjaśnia przebarwienia, wyrównuje koloryt oraz przywraca skórze młodzieńczy blask,
molekuła unosząca powieki – poprawia napięcie skóry powiek, wygładza kurze łapki i rozjaśnia cienie pod oczami, odmładza przez to spojrzenie,
kompleks skin correct – mieszanina pochodzenia naturalnego, która wpływa na regulację wydzielania sebum i zmniejsza wielkość porów skóry.
Krem o pojemności 15 ml umieszczony jest w tubce z pompką, zapakowany w kartonik. Podoba mi się szata graficzna kremu, wygląda bardzo elegancko. Nie miałam problemu z działaniem pompki, nie zacięła się ani razu, a ilość kremu, którą wydobywałam po naciśnięciu była w sam raz.
Krem barwy białej, nie za rzadki, nie za gęsty, bez zapachu. Nakładałam codziennie rano i wieczorem pod okiem i na powiekę. Dość szybko się wchłaniał. Pod makijaż bardzo dobry, nie rolował się, nie kłócił się z korektorem. Dobrze nawilżał skórę, nie czułam żadnego ściągania, efektu liftingującego, pieczenia, nie podrażnił skóry.
Krem nie spowodował całkowitego zniknięcia zmarszczek pod oczami, ale można było zauważyć wygładzenie skóry, odżywienie jej i na pewno nie pogorszenie jej dotychczasowego stanu. Nie mam cieni po oczami, więc co do rozjaśnienia jej nie wypowiem się. Tak samo kondycja skóry na moich powiekach myślę, że nie jest najgorsza, więc tu też cudu w postaci uniesienia i napięcia powiek nie zauważyłam.
Kremik starczył mi na prawie 3 msc. więc wydajność na plus. 
Krem z serii Neocollagen miło będę wspominała, przyjemnie się go używało, oprócz dobrego nawilżenia i delikatnego wygładzenia, wielkiego szału nie zrobił, ale za cenę 33 zł  ( najtaniej w aptece-melissa ) warto kupić, przetestować i jestem pewna, że zrobi na kimś wrażenie, nie tylko na dojrzałej skórze. Oczywiście polecam!

Komentarze

  1. a mnie oczy pieką i łzawią, podrażnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie nic takiego nie było, ale wiadomo, że produkty nie zawsze działają tak samo na wszystkie skóry :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty