NIVEA zestaw kosmetyków

Już jakiś czas temu otrzymałam paczuszkę z produktami Nivea, wszystkie wypróbowałam i pora, aby je opisać. Wszystkie kosmetyki marki NIVEA są znane, niedrogie, łatwo dostępne i całkiem miłe dla ciała. Pewnie wszyscy też się zgodzicie, że mają charakterystyczny zapach, obojętnie czy to będzie mleczko do ciała, krem do twarzy czy dezodorant. 


JEDWABISTY MUS DO MYCIA CIAŁA POD PRYSZNIC 

O piankach pod prysznic pisałam tu klik. Ten z ekstraktem z jedwabiu oraz esencją pielęgnujących olejków i pantenolem sprawdza się świetnie zarówno do oczyszczania jak i do pielęgnacji ciała. Świeży zapach, wydajność, fajna aplikacja w formie pianki i nawilżenie ciała sprawia, że naprawdę warto go wypróbować!
Pojemność: 200 ml, cena: 13,99 zł

Protect & Care, antyperspirant w sprayu dla kobiet

Antyperspirant posiada świeży, przyjemny zapach, który niestety po jakimś czasie u mnie zanikał. Ogranicza potliwość, ale też nie na długo. Wydajny cena też całkiem przyzwoita, ale jakoś nie powalił mnie na kolana.
Pojemność: 250 ml, cena: 13,99 zł

MLECZKO DO CIAŁA ODŻYWCZE


Za to z tego mleczka byłam bardzo zadowolona. Mleczko z bogatą, kremową formułą  Hydra IQ intensywnie odżywia, szczegónie bardzo suchą skórę.A dzięki zawartości olejku migdałowego zmiękcza ją. Miły, delikatny zapach, który da się wyczuć długo po zastosowaniu, wydajne, szybko wchłania się w skórę i pozostawia ją nawilżoną, gładką i przyjemną w dotyku. 
Pojemność: 250 ml, cena: 19,99 zł.

PIELĘGNUJĄCY PŁYN MICELARNY

Całkiem fajny płyn, chociaż do Garniera i Biodermy daleko jednak mu. Dobrze usuwa makijaż i skutecznie oczyszcza skórę z makijażu, nie drażni oczu i powiek, Bardzo wydajny, wielka butla 400 ml starcza na długo. Nie pozostawia skóry suchej ani ściągniętej. 
Pojemność: 400 ml, cena: 19,99 zł

KREM NIVEA UNIWERSALNY

Kremy NIVEA w niebieskim opakowaniu chyba wszystkim są znane. Mnie przypominają dzieciństwo, zawsze stał u nas taki kremik w łazience, moja mama zmywała nim makijaż oczu, smarowała twarz, ręce i ja też często z niego korzystałam.
Krem o wszechstronnym działaniu, tak naprawdę do wszystkiego, gęsta konsystencja, charakterystyczny zapach, ogromna wydajność - krem najbardziej uniwersalny i znany na świecie.
W ofercie mamy kremy o różnej pojemności - są i te małe 30 ml (za 3,59 zł) 75 ml (cena 4,79 zł), są też większe 150ml (cena 5,49 zł), 250 ml (za 14,99 zł), 400 ml (cena 19,99 zł).

LEKKI KREM ODŻYWCZY CARE


Lekki krem odżywczy do każdego typu cery, odżywia, nawilża, dość szybko wchłania się i ładnie pachnie. Oddałam córce, bo dla mnie faktycznie za lekki. Ona jest zadowolona.
Pojemność: 50 ml, cena: 9,49 zł

W paczce był także krem dla mężczyzn, który oddałam rzecz jasna mężczyżnie, balsam do ust, którego używam regularnie i granatowe, eleganckie rękawiczki.

Komentarze

Popularne posty