ROZDANIE

W pażdzierniku 2013 r. napisałam pierwszego posta i zaczęłam prowadzić bloga. To już 4 lata, cztery lata przyjemności i radości z czytania innych blogów i pisania o moich kosmetykach, które stosuję i sprawdziły się mniej lub bardziej u mnie. Dzięki blogowi poznałam fajne dziewczyny, które mają podobne do moich zanteresowania, mogłam wziąć udział w konferencjach Meet Beauty, które miło wspominam, mogłam testować różne kosmetyki, o których istnieniu nie wiedziałam. 
Z tej okazji mam kilka kosmetyków do rozdania. Jesli ktoś ma ochotę je otrzymać, to proszę zgłaszać się w komentarzu.

Do zgarnięcia są: krem do rąk Imbir YOPE, olejek do włosów OROFLUIDO ( o którym pisałam), krem intensywnie nawilżający BANDI ( miałam go i byłam zadowolona), fluid matujący BIELENDA jasny beż 01, 2 ampułki SESDERMA : peeling i serum z wit. C oraz nawilżająca babeczka do kąpieli, a także kilka próbek.

W komentarzu wpisujcie adres mailowy oraz pod jaką nazwą mnie obserwujecie.
Konkurs trwa do 14.10.2017r,. wyniki podam w niedzielę 15.10.2017 r.

Dziewczyny dziękuję za udział w rozdaniu, paczuszka idzie do Barbary Danielskiej ( było losowanie z karteczkami), już kochana wysłałam do Ciebie maila.

Komentarze

Popularne posty