ZIAJA PRO maska do rąk i paznokci oraz krem-maska do stóp

Przez kilka kolejnych postów będę opisywała nasze polskie kosmetyki marki ZIAJA, nawiązałam współpracę z firmą i dostałam kilka produktów do przetestowania.
Na początek opiszę dwa kosmetyki do rąk i stóp. Zapraszam do czytania:


MASKA DO RĄK I PAZNOKCI

Maska przeznaczona jest dla każdego rodzaju skóry narażonej na negatywne działanie czynników zewnętrznych, szczególnie do skóry zniszczonej z zaburzoną barierą ochronną naskórka. Zalecana w celu liporegeneracji, ochrony i nawilżenia epidermy. Działa kojąco, zmiękcza i natłuszcza naskórek. Wskazany do skóry z przebarwieniami, lekko ją rozjaśnia. Świetna jako element manicure, wzmacnia paznokcie , zmniejsza ich skłonność do rozdwajania się i łamania.

Nie stosujemy jej w przypadku:
- popękanego naskórka z ubytkami epidermy,
- alergii na parafinę i pochodne parafiny.

Substancje aktywne:
- olej bawełniany,
- trójglicerydy,
- olej canola,
- witamina A,
- prowitamina B5 (D-panthenol),
- ekstrakt z mandarynki japońskiej,
- kompozycja zapachowa z olejkiem eterycznym cytryny, pomarańczy, paczuli i kminku.

Maska znajduje się w plastikowym, białym, dość sporym słoiczku, zawartość zabezpieczona sreberkiem. Maska posiada przepiękny zapach, który sprawia, że aplikacja i samo trzymanie jej na skórze to prawdziwa przyjemność. Konsystencja biała, w słoiczku wydaje się zbita, ale przy smarowaniu jest dość luźna, bez problemu sunie po skórze dając przy tym cudownym zapachu uczucie relaksu. Nie wyczuwam tu kminku na całe szczęście.
Maskę nanosimy grubą warstwę na skórę dłoni. I tu sa dwa sposoby użycia:
możemy trzymać taką warstwę przez 15 minut, potem nadmiar wmasować w skórę
lub tak wysmarowane ręce owinąć folią i ręcznikiem lub nałożyć rękawiczki typu frotte na dłuższy czas lub na całą noc ( nie ma tego w opisie, ale czemu nie)

Kremiku używałam przez pierwszy tydzień codziennie, trzymałam 15 minut i masowałam ręce. Maska wchłaniała się w skórę przez ten czas,nie było sytuacji, żebym musiała usunąć nadmiar, taki zabieg wykonywałam tuż przed snem. Rano skóra na rękach była niesamowicie miękka, gładka, nawilżona, szorstkie miejsca stopniowo się zmiękczały. W drugim tygodniu zabieg powtarzałam już co drugi, trzeci dzień. Po trzech tygodniach stan skóry na dłoni uległ poprawie, moje ręce od częstego zmywania były naprawdę w tragicznym stanie. Teraz mogę pokazać ich światu, są gładkie, przyjemne w dotyku. Co do rozjaśnienia skóry to tak lekko się rozjaśniła, zauważyłam też jakiś czas temu kilka ciemnych plamek (wmawiam sobie, że to posłoneczne, a nie starcze), jak na razie nie znikły całkiem, ale są jaśniejsze. Maska to konieczny kosmetyk w każdej łazience, kosztuje niewiele, jest bardzo wydajna no i ten zapach. Musicie ją mieć, polecam!
Pojemność: 250 ml, cena: 14,55 zł, dostępność: sklep ziaja

KREM-MASKA DO STÓP GŁĘBOKO ODŻYWCZA

Krem – maska do stóp przeznaczona jest do codziennej pielęgnacji. Preparat ten natłuszcza skórę, a także skutecznie ją regeneruje i odżywia. Ponadto zmiękcza naskórek, redukując szorstkość, jak również zapobiega pękaniu skóry. Regularne stosowanie przywraca skórze elastyczność i gładkość. Kosmetyk może być stosowany do masażu.

Składnikami aktywnymi zawartymi w preparacie są:
- olej z oliwek,
- olej słonecznikowy

Są niestety przeciwskazania takie jak: drożdżyce, grzybice, stany zapalne, ropne i alergiczne, świeże blizny, pęknięcia naskórka między palcami, niezagojone rany, brodawki.
Muszę przyznać, że moja pielęgnacja twarzy, szyi, ciała jest na 5 z plusem, ale o stopach często zapominam, nie mam czasu, w końcu teraz nie są wystawiane na pokaz. Krem-maska do stóp przypomniał mi, że o stópki też musimy dbać i zobowiązał mnie do regularnej ich pielęgnacji.
Kremik umieszczony w plastikowym, białym słoiczku, tak jak poprzednik zabezpieczony sreberkiem. Konsystencja biała, dość luźna, oleista, ale nic się nie wylewa. Zapach przyjemny, powiedziałabym taki typowo kremowy. 
Teraz jak używamy kremu-maski? 
Nanosimy na czyste i suche stopy oraz przestrzenie między palcami.Pozostawiamy na ok. 10 minut i wykonujemy krótki masaż. Ja  nanoszę kremik na stopy dość grubszą warstwę i nakładam na całą noc skarpetki bawełniane. 
Uwaga! ciężko jest domyć ręce po wmasowaniu w stopy kremu, pozostaje na skórze lekki filtr, ale w sumie wychodzi nam to na dobre, od razu mamy zapewnioną pielęgnację rąk.
Przez pierwszy tydzień używałam kremu 3-4 x w tygodniu, potem stwierdziłam, że wystarczy 2 razy. Mimo tego krem jest bardzo wydajny.
Krem wspaniale natłuszcza, odżywia i regeneruje wysuszone, w kiepskiej kondycji stopy. Skóra jest gładka oraz znika szorstkość stóp. Ja do kremiku dorzuciłam raz w tygodniu kąpiel w soli GEHWOL oraz pilnik SCHOLL. Z każdym dniem widzę poprawę w wyglądzie moich zaniedbanych dotąd stóp, cieszę się ich gładkością i brakiem popękań naskórka. 
Pojemność: 200 ml, cena: 19,75 zł, dostępność: sklep e-ziaja

Kochane za tak niską cenę namawiam Was do zakupu tych dwóch naszych polskich produktów, pamiętajcie, że o ręce i stopy musimy tak samo dbać jak o resztę ciała. A może już miałyście z nimi kontakt, dajcie znać czy byłyście tak samo zadowolone?

Komentarze

Popularne posty