SVR Sebiaclear MAT&PORES Krem matujący do skóry tłustej

Produkty marki SVR (firma założona w 1962 r.) miałam tylko w postaci próbek, krem Sebiaclear to pierwszy pełnowymiarowy kosmetyk tej francuskiej firmy. A że moja cera jest mieszana w kierunku tłustej, z rozszerzonymi porami, ponadto ciągle świecąca mój wybór kremu wydawał się najwłaściwszy. Czy jestem zadowolona opowiem za moment.

SEBIACLEAR MAT + PORES to produkt o kompleksowym działaniu: reguluje wytwarzanie sebum, zwęża pory i zapewnia długotrwały efekt matujący przez 8 godzin. Jego delikatne działanie keratolityczne  poprawia teksturę skóry pozostawiając ją gładką i wyrównaną. Nie zawiera kwasów AHA.  
Przeznaczony jest dla skóry tłustej z tendencją do niedoskonałości.Preparat o wysokich walorach kosmetycznych. Nie zawiera parabenów - Hipoalergiczny – Niekomedogenny. Nietłusta konsystencja. W 100% odpowiednia dla skóry wrazliwej.

Zawiera:
Glukonolakton (4%) + kwas salicylowy: oczyszcza, wygładza teksturę skóry i redukuje krostki
Niacynamid (4%): ogranicza rozmnażanie bakterii i łagodzi zaczerwienienia
Mat SR (2%) czyli matujący sebum regulator: reguluje i normalizuje wytwarzanie sebum, zapewnia efekt matujący
Cukry o właściwościach hydrofilowych: długotrwale nawilżają skórę 

Krem barwy białej znajduje się w w wygodnej tubce, jest niezwykle przyjemny podczas nakładania na skórę, posiada ładny zapach, szybko się wchłania, nie pozostwia tłustej warstwy. Niektórzy go porównują do Effaclar Duo + i faktycznie się z tym zgodzę. Jego konsystencja i sposób wchłaniania bardzo go przypomina.
Krem stosowałam rano przed makijażem, świetnie z nim współpracował, nic się nie rolowało. 
I teraz działanie, czy faktycznie powodował mniejsze wydzielanie sebum?
Tak to prawda, przez dobrych kilka godzin, moja twarz była uspokojona, nie świeciła się jak zwykle. 
Ponadto miałam cały czas uczucie porządnego nawilżenia skóry, a przez okres używania kremiku nie przydarzyły się żadne niedoskonałości, a te, które były miałam wrażenie, że szybko zaleczył. Pory tylko nieznacznie wydawały się zwężone. Naprawdę jestem zadowolona z tego kremu, bardzo go polecam!
Miałyście jakiś produkt tej marki, oferta jest bardzo bogata, ja na pewno z przyjemnością  przetestuję kolejny ich kosmetyk.

Krem o pojemności 40 ml, można kupić w Superpharm lub drogą internetową, najtaniej chyba w aptekawaw.pl za 29,33 zł.

Komentarze

Popularne posty