Naturalny olejek wielofunkcyjny STAY PURE Annabelle Minerals

Uwielbiam kosmetyk do makijażu Annabelle Minerals, ale pierwszy raz mam do czynienia z ich pielęgnacją. Olejek otrzymałam na konferencji Meet Beauty i gdyby nie ten gift nie wiem czy sama sięgnęłabym po niego. 


Olejek przeznaczony do skóry problematycznej, tłustej i przetłuszczającej się  ze skłonnością do wyprysków i trądziku. Ma wysoką zawartość kwasów tłuszczowych ,wpływa kojąco oraz regenerująco na podrażnioną skórę twarzy. Nawilża i uspokaja. Jego lekka hipoalergiczna formuła nie pozostawia wrażenia tłustości. Jest niekomedogenny. Przywraca zdrowy wygląd i odpowiednie nawilżenie. Jest wielofunkcyjny, można go używać na wiele sposobów, a w jaki sposób ja go wykorzystuję zaraz opowiem.

Olejek Stay Pure umieszczony jest w ciemnej, szklanej buteleczce z aplikatorem, a całość jest zapakowana w kartonową tubę, którą można wykorzystać na wiele sposobów.
Olejek bezbarwny, tłusty i ma bardzo specyficzny zapach, świeży, bardzo ziołowy, nie wiem czemu mi przypomina kamforę.

Moje sposoby na wykorzystanie olejku:
1. demakijaż oczu
Zwilżam olejkiem wacik kosmetyczny i usuwam makijaż oka, powiem wam, że nawet mój ciężki makijaż jest w stanie usunąć. Może to ciut dłużej trwa niż przy zwykłych płynach, ale olejek daje świetnie radę:
2. demakijaż twarzy jako pierwszy krok
Aplikuję olejek na suchą skórę twarzy i masuję okrężnymi ruchami przez kilka minut, po czym resztki zmywam namoczoną w wodzie moją muślinową ściereczką. Olejek dobrze usuwa makijaż i pozostawia twarz nawilżoną, bez uczucia ściągnięcia. Pomimo, że olejek spełnia tu swoją funkcję, to jednak rzadko wykorzystuję tą metodę, po prostu szkoda mi marnować olejek na taką czynność;
3. serum na noc
Nakładam niewielką ilość na suchą skórę i wykonuję masaż przez jakiś czas, po czym zostawiam tak na całą noc, nie używam już po nim kremu. To chyba najlepszy sposób według mnie i najlepszy efekt jaki przynosi nam wykorzystanie olejku. Olejek nie zapycha, nie podrażnia, nie powoduje powstawanie niedoskonałości ( a te istniejące zmniejszają się), skóra twarzy rano jest w cudownej kondycji, nawilżona, wygładzona, koloryt jakby się poprawia, wyglądamy na wypoczęte i młodsze? Polecam kilka razy w tygodniu nanieść olejek wieczorem na twarz, a rano będziecie zachwycone!;
4. serum na końcówki włosów i paznokcie oraz ich skórki
Jako serum na końcówki włosów używam tylko wieczorem przed umyciem ( ja myję włosy rano, więc olejek pozostaje na włosach całą noc). Próbowałam nanieść niewielką ilość na umyte włosy, ale wydawały mi się zbyt tłuste, więc tego już nie robię. Lubię też nakładać na paznokcie tuż przed snem, olejek wpływa rewelacyjnie na ich stan. Zarówno paznokcie jak i skórki są w lepszej kondycji.

Olejek można jeszcze wykorzystać dodając kilka kropli do kremu nawilżającego w celu wzbogacenia jego składu ( tylko raz tak zrobiłam) lub połączyć kilka kropli  z porcją podkładu mineralnego i w takiej postaci nałożyć na skórę twarzy ( przyznaję się nie robiłam tego).
Jak widzicie olejek jest naprawdę zgodnie z nazwą wielofunkcyjny. Mój ulubiony sposób to zastosowanie jego jako serum na noc.


Olejek zawiera: olej arganowy, olej kokosowy, olej rycynowy, olej abisyński, olej z nasion czarnej porzeczki, olejek tymiankowy, olejek golteriowy, witamina E, olej z nasion słonecznika.  Piękny skład przyznajcie same?

Tu pełny skład: Argania spinosa kernel Oil, Cocos Nucifera (Coconut) Oil, Ricinus communis (Castor) Oil, Crambe Abyssinica Seed Oil, Ribes Nigrum Seed Oil, Thymus Vulgaris Oil, Gaulteria Gaultheria procumbens,Tocopherol, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil

Pojemność: 50 ml, cena: 49,90 zł, dostępność: eshopannabelle.com/pl

Komentarze

Popularne posty