Natural Mojo

O firmie NATURAL MOJO i ich produktach dosyć już głośno, marka zatrudnia coraz więcej ambasadorów, aby ją promować. Ciekawość moja była tak wielka, że musiałam wypróbować ich odżywkę. Akurat była promocja, Joanna Krupa namawiała na instagramie na zakup nowego produktu Fit Cookie, oferując rabat w kwocie 50 zł. Oczywiście skusiłam się i tak oto znalazł się w moim posiadaniu. Drugą odżywkę Fit Strawberry też udało mi się kupić w okazyjnej cenie po rabacie.
Obie odżywki są w dużej metalowej tubie, opakowanie jak na taką cenę powiedziałabym skromne. Na opakowaniu drobnym jak dla mnie maczkiem mamy informacje o sposobie użycia, podany jest skład produktu oraz rozpisane wartości odżywcze w 100 gramach i w jednej porcji. Proszek zabezpieczony jest sreberkiem.
Obie odżywki są w postaci proszku, Fit Cookie ma kolor szary, Fit Strawberry trochę ciemniejszy. Po rozmieszaniu z wodą Fit Cookie przybiera kolor jasnobeżowy, truskawka jasnoczerwona. Jeśli chodzi o smak bardziej smakuje mi Fit Cookie, faktycznie czuć ciasteczka, Strawberry smakuje jak truskawka.

Produkty Natural Mojo wyprodukowano są w Niemczech ze starannie wyselekcjonowanych składników. Skład szejków jest zgodny z rozporządzeniem o zdrowiu i żywieniu Unii Europejskiej (rozporządzenie (WE) nr 432/2012).
Odżywki zawierają mniej kalorii niż zwykły posiłek. W ich składzie znajdziemy niezbędne do prawidłowego funkcjonowania organizmu składniki odżywcze. Powodują zdrową utratę masy ciała bez utraty składników odżywczych, utraty energii i efektu jojo. Pomagają w redukcji i utrzymaniu prawidłowej wagi ciała.
Wystarczy zamienić jeden lub dwa posiłki dziennie na produkt, aby czuć się zdrowo każdego dnia. Aby utrzymać dotychczasową wagę należy spożywać jeden shake dziennie, jeśli zależy nam na utracie wagi wtedy pijemy dwa zamiast dwóch posiłków.
Do sporządzenia shake`a należy użyć 2 miarki proszku (25 g) i dodać do 250 ml mleka o niskiej zawartości tłuszczu (1,5%) oraz  łyżeczkę (3 g) oleju roślinnego (np. oleju słonecznikowego). Wszystko dokładnie wymieszać i wypić.
Jedna porcja produktu zawiera 21 g białka, więc tyle ile ma moja odżywka białkowa w jednej porcji. 

Fit Cookie zawiera papaję, matchę, babkę płesznik oraz ważne suplementy, takie jak białko serwatkowe czy soja. Szkoda tylko, że zawartość każdego składnika jest zbyt mała.

Skład: Izolat białka sojowego, inulina, koncentrat białka serwatki, izolat białka grochu, mleko kokosowe w proszku (6%), skrobia ryżowa, maltodekstryna, łuski nasion babki płesznik (3,5%), aromaty naturalne, cytrynian potasu, sole magnezowe kwasu cytrynowego, papaja w proszku (1%), ekstrakt z kurkumy (0,6%), sproszkowany sok z granatu (0,4%), matcha w proszku (0,33%), substancje słodzące: glikozydy stewiolowe i sukraloz, witamina C, cytrynian żelaza, niacyna, witamina E, fosforan wapnia, cytrynian cynku, witamina A, glukonian manganu, witamina D, kwas pantotenowy, witamina B6, cytrynian miedzi, witamina B1, witamina B2, kwas foliowy, jodek potasu, selenian sodu, biotyna, witamina K1, witamina B12.

FIT COOKIE o smaku ciasteczek o pojemności 500 g kupimy za cenę 149,99 zł w sklepie naturalmojo
Skład: Izolat białka sojowego, inulina, koncentrat białka serwatki, izolat białka grochu, mleko kokosowe w proszku (6,0%), skrobia ryżowa, maltodekstryna, łuski nasion babki płesznik (3,5%), sole magnezowe kwasów tłuszczowych, aromat naturalny, cytrynian tripotasowy, dicytrynian trimagnesu, cytrynian potasu, truskawka w proszku (2,0%), sproszkowany sok z buraków, papaja w proszku (1%), ekstrakt z kurkumy (0,6%), sproszkowany sok u granatu (0,4%), matcha w proszku (0,33%), kwas L-askorbinowy, cytrynian żelaza, nikotynamid, octan tokoferylu, cytrynian cynku, octan retinylu, cytrynian manganu, cholekalcyferol, D-pantotenian wapnia, chlorowodorek pirydoksyny, cytrynian miedzi, mononitrat tiaminy, ryboflawina-5′-fosforan sodu, kwas pteroilomono-glutaminowy, selenian sodu, filochinon, D-biotyna.
Odżywka FIT STRAWBERRY o pojemności 500 g kupimy za cenę 149,99 zł w sklepie naturalmojo


Najczęściej odżywkę miksowałam z 250 ml mleka roślinnego (wybierałam migdałowe, kokosowe, ryżowe), dodawałam banana, kilka ziaren nasion chia i małą garść jagód goji. Tak zrobiony shake smakował wyśmienicie. Zastępowałam nim wieczorny posiłek i muszę przyznać, że był bardzo sycący i smaczny! Powodował, że nie chciało mi się już potem nic jeść. Nie schudłam w tym czasie, ani nie przytyłam, waga była taka sama. 
Najbardziej opłaca się kupować właśnie te dwie odżywki, mają największą pojemność (500 g) i do przygotowania potrzeba tylko 2 miarki produktu (25g). Cała puszka starcza na 20 porcji przy używaniu raz dziennie. Pozostałe mają pojemność 480g i do przyrządzenia shake`a potrzeba 5 łyżeczek produktu (40g).
Używałam już różnych odżywek białkowych z różnych firm i muszę przyznać, że te z Natural Mojo smakują mi najlepiej. Tylko ta cena...Na szczęście bardzo często firma robi promocje na produkty i chociażby ze zwykłej ciekawości warto spróbować choć raz.
Miałyście już okazję ich próbować, ciekawa jestem Waszej opinii?

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty