Krem do twarzy z olejkiem konopnym cera dojrzała 40+ EFEKTIMA

Krem do twarzy z olejkiem konopnym to mój drugi produkt, który testowałam naszej polskiej marki EFEKTIMA. Zarówno pierwszy - olejek konopny do włosów i ciała jak i ten kremik wypadły w moich testach rewelacyjnie i szczerze polecam oba kosmetyki!
Krem o bogatej konsystencji przeznaczony dla cery dojrzałej, zmagającej się z problemem utraty elastyczności i nawilżenia. Regeneruje skórę, zapobiega przedwczesnemu tworzeniu się zmarsczek. Przywraca jej elastyczność i prawidłowe nawilżenie. Zmiękcza i wygładza. Zmniejsza ryzyko podrażnień, a także poprawia koloryt skóry. Doskonale wpływa na kondycję i strukturę naskórka.
Do stosowania zarówno na dzień jak i na noc.
Krem umieszczony w słoiczku, zabezpieczony sreberkiem i zapakowany w uroczy kartonik. Konsystencja dość lużna, barwa biała i przepiękny zapach, tak samo pachnie cudownie jak olejek konopny, o którym pisałam tu
Krem bardzo przyjemnie nakłada się i szybko się wchłania. Żeby testy były wiarygodniejsze stosowałam na noc po wieczornym demakijażu i rano przed makijażem. Krem nie uczulił mnie, nie podrażnił, nie spowodował wysypu niedoskonałości. Pięknie nawilżył skórę, odżywił ją i nieco poprawił koloryt. Sprawił też, że wyglądała zdrowiej i tak jakoś ładniej. Całkiem spora pojemność kremu sprawiła, że jest dość wydajny, chociaż nie oszczędzałam, używałam też na okolice szyi i dekoltu. Jednak za krótko, aby stwierdzić czy wpłynął na zmniejszenie zmarszczek i poprawę jędrności. Stosowany pod makijaż sprawdził się na medal, nie powodował rolowania podkładu, nadmiernego błyszczenia ani żadnych innych niespodzianek.
Krem naprawdę bardzo fajny, przyjemny w używaniu, myślę, że warto go wypróbować!


Pojemność: 50 ml, cena: 19,99 zł w Rosmannie



Komentarze

Popularne posty