Nowości od Efektima: peeling do ciała cukier&olej kokosowy, sól&olej konopny oraz mus do ciała wyciąg z limonki&olej z awokado

Jakiś czas temu dostałam nowości do przetestowania od marki EFEKTIMA. Bardzo się ucieszyłam, bo poznałam już kilka ich produktów, z których byłam bardzo zadowolona. Kosmetyki są skuteczne, tanie i łatwo dostępne.
Do testów dostałam dwa peelingi do ciała w saszetce: sól i olej konopny oraz cukier i olej kokosowy oraz myjący mus do ciała z wyciągiem z limonki i awokado.

PEELING DO CIAŁA CUKIER &OLEJ KOKOSOWY


Oba peelingi umieszczone są w saszetce o pojemności 30 ml. Niby fajny pomysł na wyjazd, ale jednak wolę słoiczki bądż tubki. Zawartość saszetki starcza na kilka zużyć. 
Peeling cukrowy jest barwy białej i ma przepiękny zapach kokosowy. Ten cudowny zapach utrzymuje się przez jakiś czas na skórze. Ziarenka tego peelingu są dość grube i spore w porównaniu do solnego. Świetnie rozprowadzają się po skórze, czuć porządne ścieranie martwego naskórka, bez problemu zmywa się wodą. Po zmyciu zostawia delikatny filtr na skórze. Ciało jest przyjemne w dotyku, czuć miękkość, nawilżenie, nie potrzeba właściwie nakładania po nim balsamu.
Przypadł mi do gustu ten peeling, jestem z niego zadowolona, ale poproszę o inną formę opakowania.

Pojemność: 30 ml. cena: 6,99 zł, dostępność: Rossmann

PEELING DO CIAŁA SÓL & OLEJ KONOPNY


Peeling solny również umieszczony w saszetce o pojemności 30 ml.
Ma barwę bardziej żółtawą, ziarenka są drobniejsze, a zapach cytrusowy i oczywiście taki sam jak pozostałe produkty z olejem konopnym. Mimo, że drobinki peelingu są mniejsze tak samo czuć porządne zdzieranie naskórka. Wydaje mi się, że ten peeling zostawia większą tłustość na skórze, ale wierzcie mi w niczym to nie przeszkadza. Wręcz przeciwnie skóra jest po nim gładziutka, miękka i nawilżona. 
Tak samo świetny peeling do ciała jak i cukrowy, chociaż tamten lepszy ze względu na piękny zapach.
Cudowne kosmetyki do pielęgnacji ciała, które powinny na stałe zagościć w naszej łazience.

Pojemność: 30 ml, cena: 6,99 zł, dostępność: Rossmann

MYJĄCY MUS DO CIAŁA WYCIĄG Z LIMONKI & OLEJ Z AWOKADO


Mus do mycia ciała  umieszczony jest w plastikowym opakowaniu, na tyle dużym, aby bez problemu wydobyć piankę puszystą jak śmietana i  nałożyć na ciało.
Bardzo fajna grafika opakowania zwraca naszą uwagę podczas wertowania kosmetyków na sklepowej półce. Pod wieczkiem znajduje się sreberko, przynajmniej wiemy, że nikt przed nami nie pchał tam paluszków. Kolor musu intensywnie zielono-pistacjowy, a zapach bardzo przyjemny, świeży, cytrusowy.
Produkt świetnie rozprowadza się po skórze, w połączeniu z wodą tworzy pianę, dokładnie czyści ciało z zabrudzeń i łatwo się zmywa.
Konsystencja musu na początku rozsmarowywania kojarzy mi się  z pianką do golenia.
Bardzo fajny produkt, ale jednak nieco mało wydajny. Na pewno warto przetestować!

Pojemność: 200 ml, cena: 19,99 zł, dostępność: Rossmann

Komentarze

  1. Mus ciekawie wygląda w opakowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe produkty. Bardzo zainteresował mnie szczególnie peeling cukrowy

    OdpowiedzUsuń
  3. Tym musem chętnie bym się posmarowała :) Uwielbiam takie lekkie konsystencje kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten mus wygląda genialnie i z pewnością go wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyznam, że nie kojarzę tej marki, a te produkty wyglądają naprawdę zachęcająco! Ten mus do ciała z z limonką i awokado brzmi bajecznie! Z wielką przyjemnością wypróbuję go na własnej skórze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja już miałam kilka produktów tej marki, o których możesz u mnie poczytać i naprawdę jestem z nich zadowolona, polecam!

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty