SCHWARZKOPF BC MOISTURE KICK ZESTAW NAWILŻAJĄCY DO WŁOSÓW SUCHYCH

Dziś opiszę zestaw kosmetyków do pielęgnacji włosów, który uratował moje przesuszone i zniszczone wakacyjnym słońcem i skąpane w wodzie morskiej włosy. Mój wybór padł na markę SCHWARZKOPF, której produkty już gościły u mnie i z których zawsze byłam zadowolona. Konkretnie wybrałam serię nawilżającą  na bazie kwasu hialuronowego, przeznaczoną do suchych włosów.
Swoje kosmetyki kupiłam w  internetowej hurtowni fryzjerskiej FRYZOMANIA.PL Oprócz bogatej oferty kosmetyków przeznaczonych do włosów znajdziemy tam również produkty do pielęgnacji twarzy i ciała oraz akcesoria fryzjerskie i kosmetyczne. Ponadto profesjonalna obsługa, szybka dostawa, ceny artykułów przystępnych cenowo, łatwość w poruszaniu się po stronie sprawiła, że hurtownia FRYZOMANIA.PL  została moim ulubionym sklepem internetowym.

Schwarzkopf BC Moisture Kick szampon nawilżający do włosów suchych


Schwarzkopf BC Moisture Kick szampon nawilżający do włosów suchych doskonale sprawdzi się zarówno w użytku domowy, jak i profesjonalnym. Szampon idealnie oczyszcza włosy i skórę głowy oraz przywraca im idealny stopień nawilżenia. Wygładza powierzchnię włosów, nawilża i odżywia. Dodatkowo, dostarcza do wnętrza włosów, wszystkich niezbędnych składników odżywczych. Sprawia, że włosy są bardziej gładkie i przyjemne w dotyku. Znacznie zwiększa ich elastyczność, sprężystość i połysk. Innowacyjna formuła szamponu Schwarzkopf BC Moisture Kick nie obciąża włosów, pozostawia je bardzo lekkie i zwiewne.
Szampon umieszczony w plastikowym opakowaniu, ma kolor przezroczysty i bardzo przyjemny zapach. Doskonale się pieni, dobrze oczyszcza włosy i (co nie przy wszystkich szamponach) pozostawia moje włosy miękkie i nawilżone. Niestety po innych szamponach mam sztywne włosy i niemiłe w dotyku. Tu od razu czuć nawilżenie. Fajny szampon i bardzo wydajny.

Pojemność: 250 ml, cena: 27,74 zł, dostępność: fryzomania.pl



Schwarzkopf Bona Cure Moisture Kick odżywka do włosów suchych



Odżywka idealnie nadaje się do pielęgnacji włosów normalnych, suchych oraz kręconych. Jej lekka dwufazowa formuła oddziałuje na włosy w sposób bardzo delikatny ale jednocześnie intensywnie. Dostarcza włosom składników niezbędnych do ich optymalnego funkcjonowania. Dzięki zawartości aminokwasów, protein mleka oraz panthenolu pozwala odzyskać włosom odpowiednią równowagę znakomicie je nawilżając. Składniki Schwartzkopf Bona Cure Moisture Kick wnika głęboko we włosy i działa na nie od środka. Posiada również właściwości, które ułatwiają rozczesywanie włosów.
 Odżywka w takim samym opakowaniu plastikowym, posiada  bardzo ładny zapach. Stosujemy ją na umyte wcześniej włosy szamponem i nieco wysuszone ręcznikiem. Ta odżywka to naprawdę wielka wygoda: wystarczy kilka psiknięć na włosy i nie trzeba jej spłukiwać. Włosy po wysuszeniu i ewentualnym wymodelowaniu dobrze się rozczesują, są nawilżone, odżywione, miękkie w dotyku. Po użyciu szamponu i odżywki fryzura naprawdę dobrze wygląda, a włosy są w lepszej kondycji.
Pojemność: 200 ml, cena: 29,77 zł, dostępność: fryzomania.pl
 
 Schwarzkopf BC Moisture Kick maska nawilżająca do włosów suchych
 

Schwarzkopf BC Moisture Kick maska nawilżająca doskonale sprawdza się w przypadku pielęgnacji włosów suchych. Powstała ona na bazie kwasu hialuronowego, który skutecznie nawilża i wzmacnia włosy od nasady po same końce. Dodatkowo, obecna w masce innowacyjna technologia Amino Cell Rebulid przywraca włosom naturalną elastyczność oraz wzmacnia strukturę komórek. Sprawia, że włosy stają się jedwabiście gładkie, miękkie i przyjemne w dotyku. Dostarcza do wnętrza włosów wszystkich, niezbędnych składników odżywczych, które warunkują ich zdrowie i piękno.

I ostatni produkt, moja ulubiona maska do włosów, którą już kiedyś miałam. Maska poprawia wygląd przesuszonych włosów, zniszczonych codziennym modelowaniem.
Maskę używam 2 x w tygodniu po uprzednim umyciu włosów szamponem i lekkim wysuszeniu, producent zaleca, aby trzymać maskę 3-5 minut, ja trzymam dłużej ok 20 minut.
Maska umieszczona w wygodnym na tyle opakowaniu, że bez problemu możemy nabrać odpowiednią jej ilość. Ma jasno niebieski kolor i przepiękny zapach, co prawda niektórym nie przypada do gustu tak perfumowany zapach, ja go uwielbiam!
Po określonym czasie spłukuję maskę, nie mam z tym żadnych niedogodności. Włosy są miękkie, dobrze nawilżone, a zapach zostaje na nich przez jakiś czas. Maska absolutnie nie obciąża włosów.
 
 
Pojemność: 200 ml, cena: 43,30 zł, dostępność: fryzomania.pl

Z całej serii produktów jestem bardzo zadowolona, doprowadziłam swoje przesuszone włosy do porządku, widać optymalne nawilżenie na całej długości, nawet końcówki nie rozdwajają się. No i ten zapach...

Na stronie fryzomania.pl te produkty jak i inne można kupić w zestawach, np. w zestawie za maskę i szampon Schwarzkopf BC Moisture Kick zapłacimy 67,49 zł, więc wychodzi taniej.

Komentarze

  1. Dawno nie miałam nic z tej firmy;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe kosmetyki, myślę że moje włosy by je polubily

    OdpowiedzUsuń
  3. Po słonecznych dniach moim włosom przydałby się taki zestaw regeneracyjny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe czy ta seria sprawdziłaby się u mnie. Moje włosy są bardzo suche, niczym trawa we wrześniu. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o to koniecznie zastosuj coś nawilżającego, mi też pomaga olejowanie włosów :)

      Usuń
  5. Chętnie wypróbuję całą serię jak tylko wykończę swoją. Uwielbiam tą markę, czuję że to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam szampon nawilżający tej firmy, ale ten nie micelarny i to był koszmar. Najgorszy produkt jakiego używałam. Nie dość, że włosy się lepiły to jeszcze skóra głowy ucierpiała. Teraz trzymam się od ich kosmetyków z daleka.

    OdpowiedzUsuń
  7. dawno temu używałam kosmetyków z tej marki, nawet nie wiedziałam, że takie nowości są ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę, że linia dedykowana takim włosom, jak moje. Chętnie wypróbuję. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam kręcone włosy i ta odzywka jest dla nich idealna!! Pięknie podkreśla skręt loka! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawa odżywka do włosów muszę spróbować ją na swoich włosach.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty