INOAR BOMBAR szampon i odżywka do włosów słabych i zniszczonych


Prawdę mówiąc nie słyszałam dotąd o marce INOAR, a istnieje już na rynku kilkanaście lat. Markę założyła w 2002 r. brazylijka Innoccencia Manoel, która od dziecka próbowała wygładzić swoje niesforne loki. Eksperymentując z najróżniejszymi produktami, próbowała znaleźć ten odpowiedni, który upora się z trudnymi do wygładzenia włosami. Mieszała dostępne na rynku produkty, zastępowała składniki kosmetyków innymi, próbowała wszystkiego, lecz ciągle nie mogła dojść do perfekcji. Trwało to latami, w końcu jednak znalazła sposób na trwałe wygładzenie swoich włosów. Dziś marka INOAR obecna jest w ponad 40 krajach świata, ma kilka linii skierowanych na różne problemy skóry włosów. Jej najbardziej znanym produktem są kosmetyki do keratynowego prostowania włosów.

Wybrałam zestaw z linii BOMBAR do pielęgnacji włosów osłabionych, zniszczonych, pozbawionych blasku, który można kupić w promocyjnej cenie w sklepie internetowym: FRYZOMANIA.PL


Produkty mają działanie wzmacniające oraz gwarantują zdecydowanie szybszy wzrost włosów. Dodatkowo, odbudowują i nawilżają włosy oraz skutecznie chronią je przed negatywnym wpływem czynników zewnętrznych. W składzie produktów znajduje się:
biotyna, która niweluje wypadanie włosów,
- witamina B5 i d-pantenol nabłyszczają, ułatwiają rozczesywanie oraz zabezpieczają przed rozdwajaniem się końcówek,
- proteiny roślinne  przenikają do wnętrza włosów i dogłębnie je odżywiają,
- masło shea dba o prawidłowy poziom nawilżenia włosów, wygładza ich powierzchnię i uelastycznia,
- olejek z awokado, który ma tu za zadanie ochronę  skóry głowy przed niszczącymi skutkami zanieczyszczeń, a także dostarcza niezbędnych kwasów tłuszczowych, które pomagają w utrzymaniu prawidłowego nawilżenia,
- olejek kokosowy, wnika w cebulki, odżywia je i dostarcza niezbędnych składników mineralnych, takich jak potas, cynk czy magnez. Zamyka łuskę włosa, dzięki czemu staje się on miękki, lśniący, a końcówki nie rozdwajają się. Oprócz tego, że olej kokosowy odżywia skórę głowy, pobudza cebulki włosa do regeneracji, to również skutecznie leczy łupież,
- proteiny soi, proteiny owsa, masło kakaowe, ceramid III

Linia nie zawiera soli , siarczanów, barwników, alkoholi i parabenów.
Produkty z tej serii nie zawierają również składników pochodzenie zwierzęcego
oraz nie były testowane na zwierzętach.

  SZAMPON DO WŁOSÓW INOAR BOMBAR

Szampon o pojemności 240 ml umieszczony jest w tubce z ciekawą szatą graficzną. Posiada barwę lekko kremową, zapach nie przyciąga uwagi, jest taki nijaki i jedyny minus szamponu to okropnie wodnista, lejąca się konsystencja. Pierwszy raz w życiu mam do czynienia z taką formą szamponu. Naprawdę ciężko jest nałożyć na dłoń produkt, bo dosłownie przecieka przez palce. Z tego też powodu wydaje mi się, że szampon będzie mało wydajny.
Szampon po zmieszaniu z wodą dobrze się pieni, super oczyszcza włosy i bez problemu zmywa się wodą. Nie ma się do czego tu przyczepić, tylko ta wodnista konsystencja...
 

ODŻYWKA DO WŁOSÓW INOAR BOMBAR

Odżywka zapakowana w tubkę o pojemności 240 ml. Ma kolor biały, konsystencja tu akurat jest doskonała, nie za gęsta, nie za rzadka. Zapach taki sam jak szampon, nie poczujemy woni perfum, chociaż ten składnik występuje w niej . Nakładam na włosy umyte szamponem i pozostawiam kilka minut.  Dobrze się spłukuje i pozostawia włosy od razu wygładzone i nawilżone.
Jestem bardzo zadowolona z zestawu kosmetyków Inoar Bombar, cieszę się, że trafiłam na te kosmetyki.
Włosy po użyciu szamponu i odżywki z tej linii są w dobrej kondycji. Nawilżone, odżywione, zauważyłam zmniejszoną ilość wypadania włosów. Po wysuszeniu super się układają, są błyszczące. Co prawda jeszcze nie zauważyłam, ale mam nadzieję, że przyśpieszą wzrost moich włosów, które niestety ciężko jest zapuścić.
Ciekawa jestem innych kosmetyków tej marki, a jest w czym wybierać.
Produkty oczywiście można kupić oddzielnie, ale najlepiej opłaca się kupić w zestawie, za który zapłacimy 89 zł w sklepie FRYZOMANIA.PL

Komentarze

  1. Pierwszy raz słyszę o tej marce, ale muszę przyznać, że mnie zaciekawiła, już same opakowania przyciągają oko! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawa seria, chętnie przyjrzę się bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To coś dla mnie bo moje włosy są przesuszone farbowaniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powiem ci, że trochę się obawiałam tych produktów na początku, ale spisały się świetnie!

      Usuń
  4. Będę musiała koniecznie wypróbować, to coś na moje włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne produkty, muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam, ja po wykończeniu spróbuję innej linii tej marki :)

      Usuń
  6. wow, też kompletnie nie znam marki! ale ciekaw eksometyki, chociaż wyglądają trochę na tandetne, ale liczy się zawartość ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no cóż szata graficzna może wzbudzać kontrowersje, dla jednych lipa dla innych ciekawe, ale zawartość warta polecenia!

      Usuń
  7. Nie słyszałam o tych kosmetykach. Ale przez zawartość olejku kokosowego raczej ich nie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty