Produkty samoopalające FAKE BAKE


Dawno już przestałam się opalać w solarium, latem łapię słońce, ale też bez przesady. Ale nie ma się co oszukiwać, że w  lekkiej opaleniznie wyglądamy korzystniej. Tak więc przez cały rok używam różnych produktów samoopalających. Dziś napiszę o profesjonalnych produktach marki FAKE BAKE, cenionych przez ekspertów kosmetologii jak i również celebrytów.
Wybrałam trzy produkty: peeling,aby przed nałożeniem samoopalacza przygotować ciało i je złuszczyć, samoopalacz, który nada skórze opaleniznę i balsam, aby zabezpieczyć niektóre miejsca na skórze przed powstaniem plam.



Coconut - PREP & MAINTAIN BODY POLISH Peeling do ciała

Peeling umieszczony jest w tubie, którą muszę przyznać cieżko się otwiera. Peelingu i samoopalacza używam raz w tygodniu, więc jest bardzo wydajny. Peeling jest koloru ciemnobrązowego, posiada przepiękny zapach kokosa i ma dość ostre drobinki. Zawarte w nich włókna kokosa usuwają martwy naskórek, pozostawiając ciało niezwykle miękkie i gładkie. Ponadto, kosmetyk przygotowuje skórę do aplikacji produktów opalających. 
Należy używać przed aplikacją samoopalacza, dla zapewnienia maksymalnej penetracji składników opalających. Stosujemy na suchą lub wilgotną skórę, w celu jej wygładzenia i uzyskania równomiernej opalenizny. Peeling delikatnie wmasowuję w wilgotne ciało, masuję i usuwam ciepłą wodą.Szczególną uwagę zwracam na stopy, kolana, łokcie i dłonie. tzn mocniej ścieram te miejsca. Ważne, żeby  nie stosować do twarzy. Po użyciu peelingu przystępujemy do drugiego kroku, z którym jest juz więcej pracy: samoopalacza.

Peeling o pojemności 170 ml kosztuje 60 zł w sklepie internetowym: ladymakeup.pl

Flawless - SELF-TAN LIQUID - MEDIUM

Samoopalacz w płynie przeznaczony jest do wszystkich odcieni skóry. Formułę wzbogacono o DHA, DMI i Erytrulozę, które gwarantują efekt intensywnej oraz trwałej opalenizny. Tropikalna nuta zapachowa orzeźwia, a także wprowadza w dobry nastrój. Opakowanie z atomizerem gwarantuje sprawną, higieniczną i precyzyjną aplikację. Nie zawiera parabenów ani konserwantów. Do samoopalacza dołączono rękawicę ułatwiającą aplikację oraz rękawiczki, aby nie pobrudzić rąk. Użyłam rękawiczek tylko raz, potem mi właściwie nie były potrzebne.

Teraz instrukcja jak używamy samoopalacza:
Wstrząsnąć przed użyciem. Zawsze używaj rękawiczek ochronnych i specjalnej rękawicy do aplikacji. Przed nałożeniem samoopalacza zaleca się zabezpieczyć stopy, kolana, łokcie i dłonie nanosząc na nie balsam nawilżający. Nanieść produkt na miękką stronę rękawicy i aplikować na ciało posuwistymi ruchami, nie rozcierać. Na stopy, dłonie, kolana i łokcie aplikować zdecydowanie mniej produktu. Przed nałożeniem samoopalacza na kolana i łokcie lekko je ugiąć. Zmyć kolor wstępny letnią wodą po rekomendowanym czasie( ja zawsze przeprowadzam aplikację samoopalaczem wieczorem, a rano biorę szybki prysznic) Aplikację można powtórzyć po około tygodniu.
Samoopalacz dobrze się rozprowadza, szybko wchłania się w skórę i ma przyjemny zapach. Nakładam tylko jedną warstwę, zauważyłam, że następnego dnia opalenizna ma ciemniejszy kolor więc ta jedna warstwa całkowicie mi wystarcza.
Dobrze nałożony samoopalacz nie powoduje plam ani zacieków. 


Na stronie Fake Bake można obejrzeć filmik jak używać prawidłowo samoopalacza: klik
Samoopalacz o pojemności 170 ml kosztuje 137 zł i kupimy go w ladymakeup.pl

Coconut - TAN OPTIMISING OIL FREE MOISTURISER Balsam nawilżający

Balsam do ciała zapewnia doskonałe nawilżenie, wygładzenie oraz odżywienie skóry. Formułę wzbogacono o prowitaminę B5 o właściwościach kojących i uelastyczniających. Kosmetyk posiada kojącą, koksową nutę zapachową, dzięki której w domowym zaciszu można poczuć się jak na tropikalnej wyspie. Stosowanie kremu jest zalecane przed aplikacją produktów opalających w celu zabezpieczenia suchych partii ciała, takich jak: stopy, kolana, łokcie oraz dłonie. Tak też używam, ale po zastosowaniu samoopalacza dodatkowo nanoszę jeszcze raz na te miejsca.
Balsamu poza tym używam codziennie w celu pielęgnacji i przedłużenia opalenizny. Mimo codziennego stosowania balsam był dość wydajny. Zarówno jak i peeling umieszczony jest w tubce i tu również cieżko otworzyć wieczko. Ma piękny kokosowy zapach, szybko się wchłania, a skóra po nim jest dobrze nawilżona i miękka.

Balsam ma taką samą pojemność jak inne produkty czyli 170 ml i kosztuje 60 zł, a tu go kupimy: ladymakeup.pl
Na koniec moja opinia o samoopalaczu.

Kolor Medium jest bardzo naturalny, jak ktoś woli ciemniejszą opalenizną to polecam ciemniejszy kolor Dark. Podoba mi się to, że po zastosowaniu samoopalacza w ogóle nie czuć specyficznego zapachu jakie pozostawiają inne produkty przeznaczone do przyciemnienia skóry. Produkt nie brudzi ubrań, ani pościeli. I to też jest na duży plus.
I teraz najważniejsze ile u mnie trzyma się taka opalona skóra? Niestety nie tydzień, chociaż przez pierwsze kilka dni naprawdę staram się za bardzo nie trzeć skóry rękawicą bądż gąbką podczas kąpieli i nie wyleguję się zbyt długo w wannie. Myślę, że tak 4 dni widać działanie kosmetyku, potem skóra blednie. Skóra przez kilka dni ma naprawdę piekny, delikatny, oliwkowy kolor.No i najważniejsze nie czuć, że używało się samoopalacza.
Jestem zadowolona z całego zestawu. Samoopalacz kończy mi się i chętnie kupię kolejne opakowanie. A wy jakie polecacie produkty do przyciemnienia skóry?

Tu moje nóżki, jedna blada, druga po użyciu samoopalacza Fake Bake:

Komentarze

  1. Piękna opalenizna :) Czasami może się przydać, zwłaszcza kiedy chodzimy bez rajstop :) Sama sporadycznie używam, latem słońce bardzo szybko chwyta moją skórę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo słyszałam o marce ale jeszcze nie miałam przyjemności używać tych kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są dość popularne, ja tyle o nich słyszałam, ze postanowiłam sama wypróbować :)

      Usuń
  3. Fajne efekty. Firmy zupełnie nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie korzystam z produktów samoopalających. Ale balsam kokosowy już bym wypróbowała, zwłaszcza przez zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. The effect is cool, and I have recently tried using these products.

    prosphairshop Human Hair human hair Wigs

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty