DERMVITA

Skończyłam kurację ampułkami DermVita, czy jestem zadowolona? Na to pytanie odpowiem zaraz, wpierw co to takiego i skąd to wytrzasnęłam?

Pewnego dnia na fb u jednej z blogerek zauważyłam informację o tym produkcie i promocji na grouponie, zachęcona pozytywnymi efektami z Matricium z Biodermy tu recenzja, pomyślałam, że to coś podobnego, postanowiłam kupić i sprawdzić na sobie, straszny ze mnie królik doświadczalny...
Strona na fb, gdzie możemy śledzić nowinki firmy NovaSolutions tu klik, który jest producentem owych ampułek.

Cena 12 ampułek na stronie producenta klik to 149 zł, na grouponie można nabyć za 39,99 zł, w aptece i-apteka.pl za 59 zł. Ampułka zamknięta w szklanym pojemniczku o pojemności 3 ml.



CECHY PREPARATU:
DermVita to efektywne połączenie kwasu hialuronowego (łączy ze sobą włókna elastylowe i kolagenowe w skórze właściwej oraz nawilżający skórę poprzez wiązanie cząsteczek wody), kolagenu ( składnik włóknisty skóry, który odpowiada za jej sprężystość i ujędrnienie skóry twarzy, szyi i dekoltu) i elastyny (nadaje skórze odpowiednią elastyczność i napięcie oraz doskonale natłuszcza i nawilża, pozostawiając film na skórze). Tak dobrane składniki korzystnie wpływają na elastyczność skóry, a w konsekwencji spowalniają proces powstawania zmarszczek.
Multiaktywne serum DermVita wypełnia zmarszczki mimiczne i wygładza głębokie. Dodatkowo preparat daje widoczny efekt napięcia i ujędrnienia skóry twarzy, szyi i dekoltu.
Ampułka preparatu DermVita pomaga usunąć martwe komórki z powierzchownej warstwy skóry. Poprawia nawilżenie, daje efekt liftingujący i odmładza cerę.
Zachowując systematyczność zabiegów z DermVita, w krótkim czasie zauważa się przyspieszenie komórkowej odnowy skóry i szybszą regenerację uszkodzonego naskórka, a cera nabiera niezwykłej świeżości i młodzieńczego blasku.
DermVita, to kosmetyk dla każdego rodzaju skóry, a w szczególności dedykowany cerze dojrzałej, zniszczonej i przesuszonej.



Mamy dwa rodzaje kuracji:
1. normalna: 2 ampułki w tygodniu,
2. intensywna: 1 ampułka na dobę przez okres 2 tygodni, a potem od 3 tygodnia 1 ampułka co drugi dzień przez kolejne 2 tygodnie.

Ja stosowałam 3 ampułki tygodniowo, co dało równy miesiąc. Wieczorem po dokładnym oczyszczeniu twarzy, przetarciu tonikiem wlewałam zawartość serum w dłonie i rozprowadzałam po skórze twarzy, szyi i dekoltu za pomocą delikatnych uderzeń ( jak w instrukcji), były to lekkie klepania w skórę. Nie spłukiwałam i tak kładłam się spać.

Moja opinia:
Zacznę od opakowania, w pudełeczku mamy 12 ampułek, każda zamknięta plastikowym wieczkiem, które niestety ciężko usunąć, pomagałam sobie ząbkami. Zapach nie ciekawy, dla mnie to najtańsza męska woda kolońska, ale na szczęście zapach się ulatnia. Zawartość ampułki 3 ml to zbyt dużo jak na twarz, szyję i dekolt, spokojnie wystarczyłoby jeszcze na inne miejsca. Tu producent mógłby zmniejszyć zawartość i np dołożyć dodatkową buteleczkę. Zamknięcie fatalne, można zapomnieć o tym , że wpierw zużyjemy połowę, zamkniemy i potem dalej wmasujemy pozostałą zawartość. Nie da się zamknąć ampułki, koreczek strzela po jakimś czasie, najlepiej zużyć całość.
Na początku forma serum bardzo rzadka, potem staje się kleista, lepka, nie da się smarować jak krem lub serum, trzeba wklepywać.Serum bardzo długo zostaje na twarzy, cera świeci się, ale też czuć porządne nawilżenie i delikatną powłoczkę ochronną  na skórze.
A rano...twarz jest nawilżona, odżywiona,wygładzona, z biegiem czasu poprawia się koloryt, a zmarszczki mimiczne no cóż są dalej. Najbardziej podobała mi się skóra na dekolcie - mega wygładzenie!
Serum jest wprost idealne po zbyt długim siedzeniu na słońcu, raz tak miałam, nie wzięłam ze sobą filtru i wieczorem twarz była czerwona. Serum zadziałało jak cudowny eliksir, wchłonęło się od razu, cera uspokoiła się, a skóra nie zeszła po gwałtownym opalaniu.
Podsumowując pomijając kiepskie zamknięcie, brzydki zapach, serum za cenę do 60 zł jest godne polecenia, bardzo ładnie nawilża, osoby o suchej cerze będą zadowolone, wygładza i mam nadzieję, że wszystkie zawarte w nim składniki w jakiś sposób wpływają  pozytywnie na skórę.

SKŁAD: Aqua (Water), Glycerin, Propylene Glycol, Amniotic Fluid, Sodium Hyaluronate, Hydrolyzed Collagen, Hydrolyzed Elastin, Chamomilla Recutita Flower Extract, Calendula Officianalis Flower Extract, Peg-40 Hydrogenated Castor Oil, Cellulose Gum, Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Caprylyl Glycol, Citronellol, Hexyl Cinnamal, Hydroxyisohexyl 3-cyclohexene Carboxaldehyde, Linalool, Limonene, Butylphenyl Methylpropional, Parfum (Fragrance).

Komentarze

Popularne posty