Kosmetyki mineralne ze sklepu www.forever-young.pl

Dziś o kosmetykach mineralnych ze sklepu forever-young.pl.
To moja wygrana zorganizowana na facebooku przez TESTOLANDIĘ razem ze sklepem internetowym tu
Mogłam wybrać sobie kosmetyki z działu "Makijaż idealny"do kwoty 70 zł, tak więc mój wybór padł na puder mineralny sypki, cena 58,90 zł i próbkę bronzera 6,99 zł. A co dostałam: podkład mineralny w kremie w cenie 130 zł i próbkę tak jak chciałam oraz gąbeczki do nakładania podkładu. Nie wiem czemu nie dostałam tego co zamawiałam, nie mieli? pomylili się?żadnych wyjaśnień...nic. No trudno, nie miałam czasu pisać, pytać, przetestowałam to co dostałam.


PODKŁAD W KREMIE NAWILŻAJĄCO-OCHRONNY, kolor jasny, 
pojemność 30 ml, cena - 130 zł

Podkład brytyjskiej firmy kosmetycznej Simply Beautiful Collection, która istnieje od 1988 r. Firma specjalizuje się w produktach pielęgnacyjnych oraz kolorówce. Kosmetyki SBC są robione z naturalnych składników, nietestowane na zwierzętach, nie zawierają parabenów, większość nieperfumowana.Jak pisze producent to wielofunkcyjny i wszechstronny podkład, który można stosować także jako korektor dopasowujący się do różnych odcieni cery. Ten doskonale nawilżający i odżywczy(zawiera awokado) podkład zapewnia  idealne krycie, nadając cerze gładkości i pięknego jednolitego  kolorytu. W połączeniu z pudrem mineralnym i cieniami do oczu od SBC stanowi niezbędnik do wykonania perfekcyjnego makijażu. Doskonały do cery suchej, odwodnionej i/lub dojrzałej.

SKŁADNIKI:
 Aqua, Propylene Glycol, Stearic Acid, Octyldodecanol, Glyceryl Monostearate,  Isopropylmyristate, Persea Americana, Sodium Cocoylisothionate, Cetearyl Stearyl Alocohol, Imidazolidinyl Urea, Tetra Sodium Edta, BHT


Moja opinia: Puder zamknięty w szklanym słoiczku, trochę niewygodnie wydobywać go palcami i oczywiście niehigienicznie, ale dołączone były gąbeczki więc ok. Bez zapachu, w słoiczku sprawia wrażenie gęstej mazi, ale też bardzo wydajny. Już w zetknięciu ze skórą zmienia konsystencję z gęstej na bardziej płynną, bez problemu można nałożyć go i posmarować twarz. Kolor bardzo naturalny, stapia się idealnie ze skórą, czuć nawilżenie, nie roluje się, nie wałkuje. Twarz wygląda tak jakby tego pudru nie było. Powiem tak: jest świetny, ale dla cery bezproblemowej, kiedy nie potrzebujemy żadnego krycia, dla cer suchych idealny, bo super nawilża, dla kobiet i dziewczyn, którym zależy na niewidocznym makijażu.
Dla mojej cery mieszanej, z tendencją do błyszczenia, z wyskakującymi po opalaniu przebarwieniami, od czasu do czasu niedoskonałościami ten podkład jest z słaby. Nic mi nie przykrywał, nie zakrywał, twarz się świeciła, nie widziałam go, nie czułam ( to akurat może dobrze), jedynie sprawdził się jako korektor pod oczy i takie będzie jego zadanie. Cena również stanowczo z wysoka, już wolę swojego Revlona, który spełnia wszystkie wymagania mojej cery i którego kupuję w promocji za 30, 40 zł.


BRONZER mineralny, odcień: Sunkissed Shimmi, próbka 0,3 g. firmy Earthnicity London

Bardzo trwały puder brązujący, który dodaje skórze lekkiego rozświetlenia. Sprawia, że skóra wygląda jak muśnięta słońcem. Odpowiedni dla osób o karnacji od bladej do średnio jasnej.
Składniki: Mika, dwutlenek tytanu, tlenek cynku, glinka kaolinowa, tlenki żelaza, błękit ultramarynowy
Bronzer można dostać w słoiczku 30 ml z sitkiem 4,5 g produktu, cena: 72,90 zł







Na dole mamy bronzer nałożony bezpośrednio na skórę, powyżej lekko roztarty. Widać, że całkiem inaczej wygląda nałożony na pędzel bez żadnego rozcierania, a inaczej roztarty pędzelkiem.




Moja opinia: naprawdę niewielka ilość powoduje, że mamy pięknie wymodelowaną twarz, policzki wyglądają jak naturalnie opalone.  Nie należy przesadzać z ilością, wtedy efekt jest sztuczny. Bronzer silnie napigmentowany pięknie błyszczy na skórze i taki pozostaje aż do zmycia. Bardzo trwały i wydajny. Tu akurat bronzer mnie zachwycił i zdecydowałabym się na jego zakup, tym bardziej, że kosmetyki mineralne EL zawierają w swoim składzie 100% czystych minerałów, nie uczulają, posiadają nawet właściwości pielęgnujące.
Mimo pomyłki w zamówieniu cieszę się, że mogłam przetestować kosmetyki mineralne ze sklep www.foreve-young.pl i zapraszam was do zajrzenia na ich stronę, bo mają wiele ciekawych innych kosmetyków i produktów pielęgnacyjnych. Ja już poszperałam i nabrałam ochoty na parę...

Komentarze

Popularne posty