TWISTER OBROTOWY Z LINKAMI



Mam już go kilka lat, ale niedawno wyciągnęłam i postanowiłam, że będę na nim ćwiczyć. Tak więc zaplanowałam kręcenie się na twisterze co drugi dzień po 10-15 min.Ćwiczenie jest dosyć przyjemne, czasami występuje kolka, mnie czasami też to się zdarza, ale wystarczy wtedy głębiej oddychać i ból mija. Twister , który posiadam ma linki, dzięki którym można ćwiczyć górne partie ciała. Talerz ma powierzchnię, pokrytą specjalnymi wypustkami, pobudzającymi receptory czuciowe na stopach.Aby dodatkowo wzmocnić relaksujący i prozdrowotny efekt masażu, powierzchnię masującą wzbogacono o magnesy.

Główne efekty ćwiczeń to:
* węższa talia,
* płaski brzuch,
* szczupłe biodra
* dodatkowe uginanie nóg w kolanach pozwala też wzmacniać mięśnie ud

Na youtube jest fajny filmik przedstawiający ćwiczenia na twisterze:
http://www.youtube.com/watch?v=rEFA1bcF_ro

Komentarze

Popularne posty