Glossybox marzec 2014

W marcowym pudełeczku znalazły się:


1. CLARENA Kawiorowy peeling do twarzy - miniatura 30 ml (cena za 100 ml - 44 zł)

Peeling o podwójnym działaniu przeznaczony dla każdego rodzaju cery. Zawarta w nim  papaina rozpuszcza zrogowaciały naskórek, a delikatne drobinki mechanicznie go oczyszczają. Ekstrakt z  kawioru  odżywia i stymuluje regenerację, witamina E neutralizuje wolne rodniki, a kompleks Telosense powstrzymuje proces starzenia. Do każdego rodzaju cery.
Moja opinia: ładny zapach, przyjemnie się masuje skórę, po zmyciu wodą twarz jest dobrze oczyszczona i gładka. 

2. MITCHELL AND PEACH krem do ciała - miniatura 40 ml (cena za 180 ml - 180 zł)

Wzbogacony w poddawane destylacji parowej olejki kwiatowe, które pochodzą z posiadłości Mitchell`s w hrabstwie Kent w Anglii. Pozostawia skórę miekką, odżywioną i otuloną delikatnym zapachem.
Moja opinia: dość gęsty biały krem, dość szybko się wchłania. Faktycznie pozostawia skórę miekką i odzywioną ale dla mnie zapach jest paskudny! No i ta cena!

3. LIERAC Bogaty krem odżywczy Hydea Chrono + - miniatura 10 ml (cena za 40 ml - 158 zł)

Bogaty krem intensywnie odżywia i nawilża. Chroni i przywraca skórze komfort. Stymuluje naturalne nawilżenie zarówno w głębi jak i na powierzchni skóry. Polecany do skóry suchej.
Moja opinia: piękne różowe opakowanie i tak samo różowy kolor kremu. Ładny zapach, po dwóch użyciach mogę stwierdzić, że nawilża, odżywia, wygładza. Jednak nie dla mnie, mam cerę mieszaną, ale np.  po zabiegach z kwasami i innych  płynach złuszczających będzie przydatny.

4. SYOSS Pianka do włosów KERATIN - pełny produkt ( 15,99 zł za 250 ml)

Zapewnia niewidoczne, supermocne utrwalenie do 48 h oraz wzmocnienie i cudowną miękkość włosów. Efekt - włosy piękne jak z salonu fryzjerskiego.
Moja opinia: używam pianek, więc ta przyda się. Efekt niezły, ale bez przesady...

5. YVES ROCHER Żel pod prysznic Kwiaty wiśni - miniatura 50 ml ( cena za 200 ml - 22 zł)

Lekka konsystencja, łagodnie myje skórę i pozostawia ją delikatnie pachnącą.
Moja opinia: bardzo ładny zapach, żel gęsty i dlatego wydajny, niewiele trzeba aby się pienił. 

6. COLGATE MAX WHITE Pasta do zębów - pełny produkt ( cena za 50 ml - 11,99 zł)

Dzięki optycznym rozjaśniaczom oraz aktywnym skladnikom czyści zęby usuwając przebarwienia oraz pozostawia je zauważalnie bielsze. Efekt natychmiastowy.
Moja opinia: podobnie jak i inni ja też zdziwiona jestem znalezieniem się pasty w pudełku, no ale przyda się, używałam jej już kilka razy. Dobrze czyści zęby, ale czy wybiela? minimalnie...

7. CALVIN KLEIN woda perfumowana DOWNTOWN - próbka ( cena za 30 ml - 205 zł)

Kategoria kwiatowo-drzewna, dla nowoczesnej kobiety.
Moja opinia: nie mój zapach, oddałam córce,  moją miłością jest Euphoria C.Kleina.

Jak zwykle dołączone były kupony rabatowe: 40 zł rabatu w sklepie Zalando.pl ( przy zakupie o minimalnej wartości 200 zł), zniżka na serum w olejku na noc z witaminą E The Body Shop - za 55 zł oraz próbka zapachu Calvina Kleina One - zapach dość fajny.



Małe podsumowanie: wygląd pudełeczka jak zwykle super, zawartość taka sobie, najbardziej spodobał mi się peeling kawiorowy Clareny - chyba kupię pełny produkt, inne kosmetyki wykorzystam no może oprócz mleczka do ciała. No i teraz mam problem kupować dalej czy nie, Glossybox obiecuje za miesiąc zmianę...

Komentarze

  1. Ciekawy box, kremy wyglądają dobrze, szkoda że jeden z nich ma nie fajny zapach. Co do zapachów Calvina Kleina bardzo lubię Deep Euphoria i polecam też edycję limitowaną Euphoria Amber Gold, fajną ciepłą i otulającą wersję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pudełeczko całkiem niezłe choć nie najlepsze, widzę w nim żel Yves Rocher, akurat ich produkty bardzo mi odpowiadają no i jestem ciekawa tego peelingu kawiorowego :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty