GARNIER LIFT EXPERT 45+

Jakiś czas temu zarejestrowałam się na stronie: http://rekomenduj.to/ i dostałam w ramach testowania pudełeczko, w którym były  kremy Garnier Lift Expert 45+ na dzień(2 szt.) i na noc, krem na dzień 35+ oraz 20 pojemniczków, ulotki, ankiety dla koleżanek. Oczywiście obdarowałam koleżanki próbkami kremów a sama wzięłam się za testowanie kremów 45+.


KREM PRZECIWZMARSZCZKOWY NA DZIEŃ LIFT EXPERT 45+


OPIS: Krem polecany dla kobiet powyżej 45 roku życia, u których widoczne są zmarszczki i mniejsza elastyczność skóry. Zawiera roślinne komórki macierzyste oraz olejek z rokitnika. Roślinne komórki macierzyste o właściwościach regeneracyjnych poprawiają jakość bariery ochronnej skóry i przyśpieszają odnowę naskórka. Ponadto wzmacniają połączenie skórno-naskórkowe oraz przeciwdziałają zmniejszeniu się ilości kolagenu. Olejek z rokitnika bogaty jest w kwasy Omega 6, dzięki czemu posiada właściwości odżywcze i przeciwdziałające szorstkości skóry. Krem pomaga redukować zmarszczki, wpływa na poprawę elastyczności skóry i wzmacnia owal twarzy. Skóra staje się bardziej napięta i wygładzona.
 Pojemność: 50 ml , cena: 20,49 zł

Moja opinia: Krem w plastikowym czerwonym pudełeczku, barwa biała, dość wydajny, zapach przepiękny, po posmarowaniu czuć go jeszcze długo. Stosowałam pod makijaż, szybko się wchłaniał, nie powodował rolowania ani innych niespodzianek. Nie wystąpiły żadne problemy z cerą. Po miesięcznym stosowaniu mogę stwierdzić nawilżenie, wygładzenie, poprawiła się nieznacznie elastyczność skóry, ale zmarszczki mimiczne raczej zostały. No cóż nie oszukujmy się za taką cenę raczej nie pozbędziemy się zmarszczek. Mimo wszystko krem jest łatwo dostępny, na każda kieszeń więc jak ktoś nie chce zaszaleć to wart jest polecenia.


KREM  PRZECIWZMARSZCZKOWY NA NOC LIFT EXPERT 45+



OPIS:  takie samo działanie jak wyżej
Pojemność: 50 ml, cena : 20,49 zł
Moja opinia: Krem również barwy białej, wydaje mi się, ze bardziej gęstszy, zapach taki sam bardzo przyjemny. Po posmarowaniu wchłania się szybko, rano twarz wyglądała na wypoczętą, nawilżoną, no ok ciut napiętą, ale zmarszczki mimiczne  (bo na razie takie tylko mam) jak miałam tak mam.

Jeśli miałabym wymieniać plusy kremów to na pewno piękny zapach, ładny wygląd  opakowania, niska cena. Kremy nie zaszkodzą, ale ja szukam jednak czegoś bardziej skutecznego np. Yonelle.

Komentarze

Popularne posty