Ludzie już nie piją sztucznych napojów - SOTI NATURAL

Czy faktycznie tak jest? Któregoś dnia postanowiłam, że będę obserwowała ludzi jakie napoje kupują w sklepach i co piją w restauracjach i na dworzu. I cóż piją - najczęściej niegazowaną wodę. BRAWO! Ale zdarzają się oczywiście cola, Fanta i niestety inne słodkie napoje. W każdym razie jest lepiej niż kilkadziesiąt lat temu. 

Tytuł mojego posta to hasło przewodnie i zachęta do picia prawdziwej parzonej zielonej herbaty w butelce SOTI NATURAL, którą dostałam do przetestowania od firmy klik

Jako wielbicielka zielonej herbaty, wprost niewyobrażająca sobie codzienną egzystencję bez tego zdrowego napoju bardzo ucieszyła mnie ta współpraca. Nie muszę pewnie też pisać jak wspaniałe właściwości posiada zielona herbata, ale ta prawdziwa liściasta, a nie sypana lub dodatek do herbaty czarnej.

Firma Soti Natural założona przez młodych ludzi działa dopiero ponad rok, ale produkcja herbaty co miesiąc rośnie o 100 procent. 
Produkcja Soti odbywa się na Tajwanie, gdyż w Europie nie było możliwości zaparzenia herbaty według opracowanej przez pomysłodawców receptury, która pozwala uzyskać 340 mg oczyszczających organizm antyoksydantów na 100 ml napoju. 
W Polsce herbata ta dostępna jest w sklepie internetowym Soti, sklepach ekologicznych, klubach fitness, sklepach convenience, w restauracjach, pojawiła się już w Organic Farma, wkrótce ma trafić  na stacje Orlenu.
Duże powodzenie ma Soti Natural za granicą. Już teraz sprzedawana jest w Anglii i Francji, niebawem trafi do Irlandii, a później do Niemiec, Egiptu i Zjednoczonych Emiratów Arabskich. W 2016 r. planuje się rozpoczęcie jej dystrybucji w Korei Płd. i Japonii.


Soti Natural to japońskie liście zielonej herbaty Gyokuro, zaparzone tak by zachowały one wszystkie swoje niezwykłe własciwości. Bez cukru, słodzików, konserwantów.

Korzyści picia zielonej herbaty Soti Natural:
- oczyszcza organizm z toksyn i wolnych rodników dzięki naturalnym antyoksydantom,
- gasi pragnienie po treningu i w upalne dni,
- pozwala spalić kalorie dzięki naturalnym katechinom,
- zwiększa zdolność koncentracji dzięki L-Teaninie,
- pomaga zachować równowagę pH dzięki pH zasadowemu,
- spowalnia procesy starzenia dzięki naturalnym przeciwutleniaczom,


Zielona herbata Soti Natural o ciemnym kolorze posiada trochę gorzki, typowy dla zielonej herbaty smak. Dla mnie smakoszki zielonej herbaty jak najbardziej odpowiada. Częstowałam także domowników, nawet synek stwierdził, że jest pyszna! 
Towarzyszyła mi podczas spacerów w słoneczne dni ( daje wspaniałe uczucie orzeżwienia), popijałam ją w trakcie ćwiczeń ( trening był lżejszy), piłam zamiast herbaty podczas śniadania. Bardzo polecam i zachęcam do wypróbowania.
Butelka o pojemności 530 ml kosztuje 12,30 zł ( w pakiecie 6 szt.). Teraz wpisując kod: LATO kupimy za 10,00 zł ( przy większej ilości nawet 9,00 zł) + darmowa przesyłka
Zapraszam do polubienia fanpage`a firmy klik

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty