PEELING ENZYMATYCZNY Z GRANULKAMI WOSKU JOJOBA - JADWIGA

Wstyd się przyznać, ale to mój pierwszy peeling enzymatyczny. Uwielbiam mocne zdzieraki, lubię czuć to złuszczanie naskórka poprzez masowanie ostrymi drobinkami peelingu. Peeling enzymatyczny to taki produkt delikatny do skóry wrażliwej, naczynkowej, a przecież moja jest gruba, tłusta, nic nie jest w stanie ją podrażnić...
Moja ciekawość zwyciężyła i robiąc zakupy w sklepie internetowym JADWIGA wrzuciłam do koszyka ten oto peeling:
Peeling enzymatyczny opiera się na złuszczającym działaniu papainy i bromelainy – dwóch enzymów roślinnych. Dzięki nim możliwe jest usunięcie obumarłego fragmentu naskórka. 
Peeling firmy Jadwiga przeznaczony jest do  pielęgnacji każdego typu cery, szczególnie wrażliwej skóry i dojrzałej o zmniejszonej zdolności wchłaniania, z zaskórnikami, a nawet przy trądziku różowatym. Bardzo dokładnie oczyszcza skórę z obumarłych komórek, zmiękcza ją, nawilża i wygładza. Pobudza skórę do działania, aktywuje odnowę komórek, poprawia jej elastyczność, wygładza płytsze zmarszczki, poprawia koloryt. Oprócz enzymu granulki wosku jojoba dodatkowo wzmagają oczyszczenie, chronią przed wolnymi rodnikami, głęboko nawilżają.
Peeling używam 1-2 razy w tygodniu, po dokładnym oczyszczeniu twarzy  masuję chwilę nim skórę i  pozostawiam na  około 15 minut, po czym zmywam wodą. Wskazane jest utrzymywanie ciepła podczas trzymania peelingu na buzi, można więc poleżeć przez ten czas w ciepłej kąpieli, można użyć sauny do twarzy lub zrobić sobie parówkę na twarz.
Peeling jest w formie żelu z drobinkami, które delikatnie masują skórę, dla mnie wielka odmiana w porównaniu z typowymi peelingami ostro działającymi na skórę. Podczas trzymania na twarzy nic się nie dzieje, nie szczypie, nie drażni, nie spowodował uczulenia ani wysypki.
Po zmyciu moja skóra jest fajnie nawilżona i przyjemnie gładka. Peeling świetnie oczyszcza skórę. Bardzo wydajny! Muszę się przyznać, że jestem pod wielkim wrażeniem, mimo swojej delikatności spełnia wszystkie obietnice producenta. To kolejny kosmetyk firmy JADWIGA, który mnie zauroczył.

Pojemność: 50 ml, cena 28,50 zł, dostępność: np. sklep JADWIGA

Komentarze

Popularne posty