KAILAS – ajurwedyjski krem z himalajskich ziół na problemy skórne

Ten niepozorny kremik zdobywa coraz bardziej ogromną popularność i pozytywne opinie. I wcale nie dziwię się, dzięki uprzejmości Niny prowadzącej blog http://wyprobowane.pl mogłam go przetestować, poznać jego moc i podzielić się z Wami opinią na jego temat.

Receptura produkcji kremu Kailas jest rezultatem wieloletniej pracy ekspertów ajurwedyjskich zajmujących się badaniem właściwości ziół rosnących w Himalajach . W oparciu o receptury zawarte w ajurwedzie, metod łączenia esencji ziołowych w odpowiedniej kolejności i w specjalnych proporcjach, we współpracy z dermatologami stworzony został krem jakiego jeszcze nie było!
.
Krem KAILAS to mieszanina odżywiających i nawilżających skórę olejów roślinnych połączona z ekstraktami roślinnymi o działaniu łagodzącym , stymulującym regenerację naskórka oraz mikrokrążenie skórne, a także usuwającymi przebarwienia.
Produkt działa również antybakteryjnie oraz przeciwgrzybicznie.
Produkt polecany do pielęgnacji skóry: łojotokowej, trądzikowej, z przebarwieniami
KAILAS zalecany jest także przy problemach z nadmiernie wysuszoną i pękającą skórą oraz przy nadmiernym rogowaceniu skóry. Stosowany jest także przy:łuszczycy, hemoroidach, grzybicy, kurzajkach, oparzeniach, odleżynach, opuchnięciach.
Łagodzi skutki: ukąszeń owadów, otarć, podrażnień skóry np. po goleniu i depilacji.
Jak widać cud na wszelkie bolączki. Takie must have w każdej domowej apteczce.


Spójrzcie na przepiękny, naturalny skład: Cocos Nucifera Oil, Shorea Robusta Resin, Santalum Album Oil, Camphor, Azadirachta Indica Leaves Extract, Tribulus Terrestris Fruit Exctract, Cynodon Dactylon Exctract, Cissampelos Pareira Bark Extract, Calcium hydroxide, Aqua

Moja opinia: no jest świetny!. Podchodziłam do niego z niedowierzaniem i myślami jak taki tani, ze składem ziołowym produkt może zadziałać na moją skórę. Wierzcie - zadziałał! Umieszczony w plastikowej tubce z nakrętką, konsystencja dość gęsta, tłustawa, zapach ziołowy. Dość wydajny, chociaż używała go także moja córka ( więc wydajność przy spółce 2 osób nieco spadła), szybko się wchłania prawie do matu. Używałam go głownie na pojawiające się niedoskonałości. Niesamowicie przyśpiesza gojenie wszelkich zmian na skórze.Smarowany nim pryszcz, zarówno taki który już był widoczny jak i taki bolący pod skórą znikał w ciągu 3 dni. Oprócz tego rozjaśnił skórę i dodatkowo ją nawilżył. Posmarowane także nim drobne skaleczenia goiły się w ekspresowym tempie. Niestety nie sprawdzałam jak sobie radzi z innymi dolegliwościami, ale jestem pewna, że sprawdziłby się na medal.
Jestem nim tak zachwycona, że już zamówiłam drugą tubkę.
Dla mnie rewelacja!

Krem KAILAS jest dostępny w opakowaniach 8g i 20g, cena 18 zł (mniejsza tubka) i 28 zł ( ta większa) uwaga teraz w sklepie  ayurvedik.pl przy zakupie kremu darmowa wysyłka!

Komentarze

Popularne posty