Głębokie nawilżenie do skóry odwodnionej z zestawem Sesderma Hidraderm Hyal

Jeśli poszukujecie kosmetyku do intensywnego nawilżenia skóry to zdecydowanie polecam serum głęboko nawilżające do skóry odwodnionej w połączeniu z kremem nawilżającym również dedykowanym do skóry odwodnionej mojej ulubionej marki SESDERMA.


LIPOSOMOWE SERUM GŁĘBOKO NAWILŻAJĄCE DO SKÓRY ODWODNIONEJ

Linia Hidraderm Hyal to bogate źródło kwasu hialuronowego, przeznaczona dla skóry wymagającej intensywnego nawilżania. Hidraderm Hyal zawiera kwas hialuronowy o trzech różnych masach cząsteczkowych, dzięki czemu działa we wszystkich warstwach skóry.
Na linię składają się  trzy produkty: krem i serum do twarzy oraz mleczko do ciała.

Hidraderm Hyal Serum liposomowe to bogate źródło kwasu hialuronowego, przeznaczone dla każdego typu skóry wymagającej intensywnego nawilżania. Serum zawiera kwas hialuronowy o trzech różnych masach cząsteczkowych.
 1. Wolny kwas hialuronowy o wysokiej masie cząsteczkowej (>1.590.000 Da).
   • Działanie powierzchniowe, efekt ochronnego filmu na warstwie rogowej.
   • Zapobiega utracie wody przez naskórek.
2. Kwas hialuronowy o niskiej masie cząsteczkowej (250.000-450.000 Da), zamknięty w liposomach.
3. Kwas hialuronowy o bardzo niskiej masie cząsteczkowej (<100.000 Da), zamknięty w liposomach. oraz liposomy retinolu i retinaldehydu, które działają w sposób synergiczny z kwasem hialuronowym, pobudzając syntezę własnego kwasu hialuronowego, wzmacniając w ten sposób efekt nawilżenia.   
Hidraderm Hyal Serum polecane jest także w celu regeneracji po zabiegach peelingujących, laserowych, mikrodermabrazji czy z użyciem retinoidów.

SKŁAD:
Liposomowy kwas hialuronowy, ceramidy, niezbędne nienasycone kwasy tłuszczowe, fitosfingozyna, liposomy retinolu i retinaldehydu w niskich stężeniach.
Serum umieszczone w ciemnej, szklanej buteleczce z pipetką, całość zapakowana w kartonik. Serum koloru białego, konstystencja dość rzadka i bardzo ładny zapach. Serum używałam rano, po czym aplikowałam krem z tej samej linii. Wystarczą 2-3 krople, aby pokryć całą twarz i resztę wmasować w szyję. Aplikacja serum świetna, dobrze się rozprowadzał, szybko się wchłaniał i pozostawiał skórę nawilżoną, gładką i odświeżoną (pewnie też ten zapach powodował uczucie świeżości). Po zastosowaniu serum i kremu nakładałam makijaż. I tu zarówno serum jak i krem super współgrał z make-upem, podkład nie rolował się, trzymał się na swoim miejscu cały czas.
Serum wystarczyło mi na 2 miesiące codziennego używania. Codziennie odczuwałam pozytywne skutki jego działania. Mam cerę mieszaną, nie mam problemów z przesuszoną skórą, ale z racji dojrzałego wieku nawilżenie jest wskazane, wiadomo dobrze nawilżona skóra to zdrowsza skóra. A poza tym podobno dobrze nawilżona tłusta skóra mniej się przetłuszcza, a umiejętne nawilżanie opóźnia zmarszczki. I o to własnie mi chodzi.
Nie wiem jak podziałało by samo serum, ale w połączeniu z kremem spowodował nie tylko fantastyczne nawilżenie, ale także ładniejszy koloryt, niesamowitą gładkość wyczuwalną pod palcami, ładniejszy wygląd i co za tym idzie przyjemny nastrój.

Serum ma pojemność 30 ml, mamy rok na zużycie od otwarcia, cena: 162,50 zł, dostępność m.in. sklep estetyka

KREM NAWILŻAJĄCY DO SKÓRY ODWODNIONEJ

Hidraderm Hyal Krem to nawilżający preparat, polecany szczególnie skórze suchej i wrażliwej. Skład kremu opiera się na kwasie hialuronowym o różnej masie cząsteczkowej – niskiej, wysokiej i bardzo wysokiej. Dzięki temu Hidraderm Hyal Krem do twarzy działa we wszystkich warstwach skóry, zapewnia jej długotrwałe i optymalne nawilżenie oraz zapobiega odwodnieniu. Doskonale chroni przed czynnikami zewnętrznymi, takimi jak suche powietrze, mróz czy detergenty, oraz wewnętrznymi – starzeniem i atopią. Formuła kremu opiera się na nanotechnologii, która zwiększa przenikanie substancji aktywnych w głąb skóry. Hidraderm Hyal Krem do twarzy polecany jest także w celu regeneracji po zabiegach peelingujących, laserowych, mikrodermabrazji, czy z użyciem retinoidów.

SKŁAD:
Kwas hialuronowy o wysokiej masie cząsteczkowej, liposomowy kwas hialuronowy o niskiej masie cząsteczkowej, liposomowy kwas hialuronowy o bardzo niskiej masie cząsteczkowej.

Miałam 12 próbek kremu, każda po 2 ml, co dało mi 24 ml. Próbeczki przelałam do słoiczka, więc miałam pół opakowania tego co znajduje się w pełnowymiarowej butelce ( dostępna jest pojemność 50 ml). Kremik mlecznobiały, w dotyku bardzo przyjemny, taki puszysty, konsystencja rzadka, ale zwarta i bardzo przyjemny zapach. Nakładałam po wchłonięciu się serum, przed nałożeniem makijażu. Krem dość szybko się wchłaniał, dobrze dogadywał się z podkładem, a nawet można powiedzieć, że stanowil świetną jego bazę.Krem bardzo wydajny, starczył mi na 1,5 miesiąca, kupując krem pełnowymiarowy starcza pewnie na bardzo długo. 
Tak jak pisałam w połączeniu z serum działał cuda, jeszcze nigdy moja skóra nie była tak dobrze nawilżona i tak ładnie nie wyglądała. Podczas stosowania obu produktów nie pojawiały się żadne niespodzianki, które czasami lubią wyskakiwać (mimo wieku niestety). Myślę, że duet super się sprawdza po zabiegach kosmetycznych i z zakresu medycyny estetycznej. Polecam kupić, ale właśnie oba produkty, aby efekty były zaskakujące.
Dodam jeszcze, że w tym czasie wieczorem nakładałam krem z retinolem i myślę, że to właśnie te kosmetyki spowodowały, że nie odczuwałam żadnego złuszczania, przesuszenia i innych negatywnych skutków działania kuracji retinolem.


Pojemność kremu to 50 ml, cena: 154 zł, dostępność np. w sklepie estetyka

Komentarze

Popularne posty