O2 SKIN serum tlenowe i tlenowy liftingujący krem na dzień

 Kosmetyki tlenowe zaciekawiły mnie jeszcze przed konferencją Meet Beauty. Warsztaty  podczas spotkania blogerów jeszcze bardziej pobudziły moją ciekawość. Za testy zabrałam się od razu po dwóch dniach konferencji. Czy jestem zadowolona opowiem na końcu. Teraz trochę o marce. 
Marka dermokosmetyków O2Skin powstała w 2017 r, może się pochwalić produktami, w których atomy tlenu łączą się strukturalnie z pierwiastkami substancji kosmetycznej, dzięki czemu w momencie zastosowania na skórze, nie ulatniają się tylko przenikają jako „pary” do skóry, przenosząc to co znajduje się w strukturze kosmetyku – kolagen, witaminy, kwasy.
Do produkcji masy marka używa wody źródlanej , która poddawana jest w pierwszym etapie natlenieniu. Następnie po produkcji masy kremów na bazie natlenionej wody następuje ponowne natlenienie masy z zawartymi w niej składnikami (kolagen, elastyna, kwas hialuronowy itd.) Masa przed natlenieniem jest całkowicie wyjałowiona. W ten sposób produkty uzyskują ponad 30% tlenu w masie.

Do testów otrzymałam serum tlenowe, liftingujący krem na dzień, nawilżająco-odżywczy krem na noc oraz krem-żel na dzień, który oddałam córce. Dziś opiszę dwa produkty, których używałam podczas porannej pielęgnacji.


SEUM TLENOWE O2SKIN

Skoncentrowane serum tlenowe (30% Tlenu ) zawiera maksymalną dawkę Hialuronianu sodu i kolagenu.
Wysokie stężenie tlenu w serum poprawia koloryt skóry, a przede wszystkim wielokrotnie zwiększa dobroczynne działanie wszystkich składników serum.
Regularne stosowanie serum poprawia nawilżenie i elastyczność skóry.
Przy skórze młodej serum przeciwdziała procesom przedwczesnego starzenia się skóry, zapobiega utracie wody w naskórku, spadku napięcia i elastyczności skóry przy czym doskonale ją nawilża i odżywia. Tak więc serum dla każdego wieku.


Serum to wyjątkowy i luksusowy produkt. Zamknięte w szklanej buteleczce zakończonej pipetą, zapakowane w kartonik. Buteleczka wygląda naprawdę bardzo elegancko! Pipeta pod koniec używania, kiedy serum jest już niedużo nie nabiera produktu, ale o tym wspominano na warsztatach O2Skin na Meet Beauty. Trudno, resztki wydobywałam patyczkiem.
Serum posiada barwę białą, lekką konsystencję i przyjemny zapach. Nakłada się bez problemu z wielką przyjemnością, szybko się wchłania i zostawia skórę niesamowicie gładką, nawilżoną i miekką w dotyku.
Przez pierwsze dwa tygodnie używałam serum 2 razy dziennie, potem tylko już rano przed kremem i makijażem. Serum zachowuje się trochę jak baza, makijaż wygląda po nim świetnie. Ogólnie cała twarz wygląda na wypoczętą i odświeżoną. 
Serum naprawdę warte polecenia!


Serum ma pojemność 30 ml, dostaniemy w sklepie sklep o2skin.pl cena: 69,99 zł

TLENOWY GŁĘBOKO NAWILŻAJĄCY KREM NA DZIEŃ OXYGEN

Krem na dzień o bogatej formule, pozostawia uczucie komfortu, ochrony i nawilżenia na długi czas.
Zawarte tu olej słonecznikowy, olej kokosowy, olej ze słodkich migdałów oraz masło Shea skutecznie zabezpieczają skórę przed nadmierną utratą wody.
Inne jego składniki to;
MORINDA CITRIFOLIA FRUIT EXTRACT -  ekstrakt z owoców Noni, zwanej morwą indyjską,która posiada wyjątkowo silne właściwości odmładzające i regenerujące skórę.
KOLAGEN - intensywnie nawilża i odżywia, a także delikatnie napina skórę.
ELASTYNA – poprawia nawilżenie skóry, korzystnie wpływa na jej elastyczność i gładkość.
PROWITAMINA B5 - regeneruje i koi skórę.

Szczególnie polecany do skóry suchej, odwodnionej, przesuszonej, a także dojrzałej i podrażnionej.


Krem umieszczony w szklanym słoiczku, zapakowany jak wszystkie produkty O2SKIN w kartonik, w środku ulotka z informacjami na temat kremu. Kremy marki O2SKIN  zabezpieczone sreberkiem. Krem barwy białej, dość luźna konsystencja i cudowny lekko perfumowany zapach! Ma nieznaczne zabezpieczenie przed promieniami słonecznymi, zawiera 6 SPF. Kremu używałam codziennie rano po oczyszczeniu twarzy z ogromną przyjemnością, świetnie się rozprowadzał i szybko wchłaniał w skórę. Można było od razu wyczuć niesamowitą miękkość, gładkość i nawilżenie. Makijaż przed zastosowaniem serum i kremu trzymał się w ryzach w idealnym stanie. 


Krem o pojemności 50 ml kupimy za 64,99 zł w sklep O2 Skin.pl

Firma w swojej ofercie jak dotąd posiada tylko 6 produktów, ale cały czas myśli o wzbogaceniu asortymentu. Produkty są niezwykle eleganckie, pięknie zapakowane, mają piękny, przyjemny zapach i bogatą konsystencję. Z wielką przyjemnością używałam ich codziennie. Może nie zniknęły w tempie błyskawicznym zmarszczki i nie odmłodniałam o kilkanaście lat, ale skóra na twarzy i dekolcie pielęgnowana tymi produktami była w znakomitej formie, cudownie nawilżona, wygładzona, bardziej elastyczna i przyjemna w dotyku, wszelkie niespodzianki omijały ją z daleka przez ten czas.Produkty należy zużyć w ciągu 6 miesięcy, u mnie oba starczyły na ok. 1,5 miesiąca, z tym, że kremu nie żałowałam i wklepywałam również w szyję i dekolt. Serum jak pisałam na początku przez 2 tygodnie używałam 2x dziennie. Więc używając tylko raz dziennie myślę, że starczy na ponad 2 miesiące.  
Oczywiście, że w przyszłości będę kontynuowała przygodę z O2Skin, bo warto sięgać po ich kosmetyki. A wy miałyście z nimi kontakt, ciekawa jestem jakie jest wasze zdanie na ich temat.

Komentarze

Popularne posty