SOLANGE HEALTHY SKIN Krem do twarzy z trądzikiem różowatym

Kremik wygrałam w konkursie u Wszystko o pielęgnacji. Nie cierpię na jakiś szczególnie uciążliwy trądzik różowaty, ale spodobało mi się, że krem ma również działanie przeciwzapalne i zmniejszające zaczerwienienia. Używam od ponad 2 miesięcy i już co nieco mogę o nim opowiedzieć.

Solange to polska marka  naturalnych kosmetyków przeznaczonych do pielęgnacji skóry z problemami.  Wszystkie kosmetyki które powstają w Solange Laboratories są oparte wyłącznie o naturalne składniki aktywne, które są nie tylko skuteczne, ale i przyjazne skórze.  Co ciekawe produkty są testowane w pierwszej kolejności na ochotnikach do testowania i jeśli wyniki testów są pozytywne wprowadzają kosmetyk do sprzedaży.

Krem do twarzy z trądzikiem różowatym przeznaczony jest do skóry wrażliwej, wspomaga leczenie trądziku różowatego, redukuje stan zapalny, zaczerwienienia, wzmacnia naczynia krwionośne, zmniejsza nadreaktywność oraz regeneruje barierę naskórka. Poprawia mikrokrążenie skóry.
Bogaty w nienasycone kwasy tłuszczowe wraz z dodatkiem flawonoidów  i antyoksydantów, działa silnie przeciwzapalanie.                              


Bisabolol – działa przeciwzapalnie oraz przeciwbakteryjnie, łagodzi podrażnienia, odpowiedni do nawet najdelikatniejszej skóry,
Granat – przyspiesza regenerację naskórka oraz jest doskonałym antyoksydantem,
Kurkuma – jest silnym antyoksydantem oraz chroni skórę przed czynnikami zewnętrznymi, działa przeciwzapalnie,
Winogrono – ogranicza transepidermalną ucieczkę wody chroniąc skórę przed odwodnieniem,
Żurawina – wzmacnia naczynia krwionośne zapobiegając zaczerwieniom oraz działa przeciwalergicznie

Krem znajduje się w plastikowym słoiczku, zapakowany w kartonik i zabezpieczony sreberkiem. Krem ma sporą pojemnosć, bo aż 50 ml, tak więc bardzo wydajny ( po ponad 2 miesiącach jeszcze jest). Kolor kremu mleczno-żółty, konsystencha dość lużna. I teraz zapach. Powiem tak: nieładny, taki śmierdziuszek, jakby maść lecznicza, ale najważniejsze, że nie zostaje ten zapach na buzi.
Kremu używałam tylko na noc, przyjemnie się go nakładało pomimo brzydkiego zapachu, szybko się wchłaniał. Polecany także do pielęgnacji porannej, ja niestety nie sprawdzałam.

Krem porządnie nawilżał skórę twarzy, aplikacja jego była naprawdę doskonała. Nakładając go ciągle myślałam o tym, że jest mocnym antyoksydantem, a takie produkty jak wiadomo spowalniają tempo starzenia. Produkty Solange zawierają naturalne składniki i nie są testowane na zwierzętach. I to chyba tyle zalet.
Krem niestety nie spowodował u mnie zmniejszenie zaczerwienionych miejsc na buzi, a takie gdzie niegdzie mam. Mam też kilka popękanych naczynek, które niestety dalej są mimo codziennej pielęgnacji kremikiem. Nie zauważyłam działania przeciwzapalnego. Podczas używania go wyskoczyło mi kilka krostek, które wcale szybko nie znikły.

Być może u kogoś innego jego działanie byłoby zadowalające, u mnie nie zrobił wielkiego szału i nie zamierzam go kupić.

Pojemność: 50 ml, cena: 49 zł, dostępność: solange.pl

skład : Aqua, Grape Seed Oil (Vitis Vinifera), Cetearyl Olivate, Sorbitan Olivate, Punica Granatum Seed Oil, Glycerin, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Vaccinium Macrocarpon Fruit Extract, Butyrospermum Parkii (Shea Butter) Seed Oil, D-Panthenol, Cetyl Alcohol, Phenoxyethanol, Caprylyl Glycol, Potassium Sorbate, Hexylene Glycol, Bisabolol, Tetahydrocurcumin: Tetrahydrodiferuloylmethane

Komentarze

Popularne posty