Łagodzący kompres przeciw zmarszczkom BANDI

Od listopada zaczęłam stosować ampułkę przeciwzmarszczkową z retinolem marki BANDI, a na stronie BANDI przeczytałam, że przy jej używaniu wskazane jest jednoczesne używanie łagodzącego kompresu przeciw zmarszczkom. Tak więc zgodnie z zaleceniem producenta dokupiłam owy produkt i smaruję nim cerę codziennie rano przed makijażem. Zanim przejdę do opisu i moich wrażeń od razu napiszę, że jestem nim zachwycona i bardzo go polubiłam


Łagodzący kompres przeciw zmarszczkom to nawilżający preparat o właściwościach łagodzących. Hamuje proces inflammaging czyli starzenia się skóry wywołanego stanem zapalnym. Odbudowuje ochronną barierę hydrolipidową i zapobiega nadmiernej utracie wilgoci.
Efekty używania kremu:
  • złagodzone podrażnienia wywołane zabiegami kosmetyczno-estetycznymi
  • dogłębnie nawilżona i zregenerowana skóra
  • zredukowana przejściowa suchość skóry wywołana terapią retinolem
  • wygładzone zmarszczki
  • napięta i elastyczna skóra

  • Łagodzący kompres wskazany jest do cery dojrzałej o wyraźnym spadku gęstości i elastyczności skóry, wszystkich typów zmarszczek i  nierównym kolorycie cery.
Krem umieszczony jest w plastikowym opakowaniu zakończonym pompką. Ma sporą pojemność, bo aż 50 ml i co za tym idzie jest bardzo wydajny, używam go od 30 listopada i jeszcze jest. Krem koloru białego, bardzo lekki, ma dość rzadką konsystencję, posiada ładny zapach. 
Nakłada się go bardzo łatwo, sunie przyjemnie po skórze i szybko się wchłania. Jedyna jego wada to to, że nie widać stopnia zużycia. Bo tak poza tym jest fantastyczny. 
Pięknie nawilża skórę, odżywia ją, łagodzi suchość, jeśli taka występuje przy używaniu retinolu. Wspaniale współgra z makijażem. Przy niektórych kremach narzekam na zbyt szybkie błyszczenie skóry nawet przy użyciu bazy. Tu nic mi się nie błyszczy, podkład nie roluje się, makijaż wykonany po użyciu kremu wygląda prawie perfekcyjnie. 
Skóra na twarzy po zastosowaniu kompresu jest wygładzona i mięciutka. 
Naprawdę cudowny krem, jeśli zaczeliście kurację retinolem to bardzo polecam ten kompres jako uzupełnienie. 
Z serii anti aging mam jeszcze krem pod oczy z retinolem i oczywiście wspomnianą ampułkę przeciwzmarszczkową z retinolem. Wszystkie kosmetyki wraz z opisanym dziś łagodzącym kompresem sprawują się u mnie świetnie, ze wszystkich jestem zadowolona i używam ich z wielką przyjemnością!

Pojemność: 50 ml, cena: 59 zł, dostępność: Bandi

Komentarze

  1. Lubie kosmetyki Bandi, tego jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wciąż planuję kupić coś z Bandi i jakoś mi nie po drodze. Muszę się w końcu zmobilizować i zrobić zamówienie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiedziałam, że Bandi ma taką świetną linię, dawnieńko nie stosowałam ich kosmetyków, a retinol moja skóra lubi ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ampułka z retinolem marki Bandi jest świetna, polecam, a łagodzący kompres niezastąpiony przy jej stosowaniu :)

      Usuń
  4. Tak się przymierzam cały czas do marki Bandi ale nie mam kiedy jej wcisnąć w moją pielęgnację :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nieźle prezentujący się zestaw. Ciekawe jakie daje efekty po dłuższym czasie stosowania.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty