Lotion podnoszący włosy u nasady Anti.Gravity marki KEVIN MURPHY

O kosmetykach Kevin Murphy dowiedziałam się od fryzjerki, która opowiadała o ich cudownym, wszechstronnym olejku. Oczywiście moje włosy posmakowały go i muszę przyznać, że olejek faktycznie jest boski. Znalazłam stronę HAIR2GO, gdzie można nabyć miniaturki ich kosmetyków, przetestować i ewentualnie potem nabyć większe pojemności. Tak więc w moje łapki trafiły kosmetyki do włosów o pojemności 30 ml: szampon oczyszczający, odżywka i maska z serii Yoyng Against Rinse (oba istne cuda, chcę je mieć w większej pojemności) pianka do włosów oraz lotion podnoszący włosy u nasady, o którym napiszę dziś.


Kevin Murphy jest jednym z najbardziej znanych i poszukiwanych światowych stylistów, tworzących na potrzeby pokazów mody, magazynów i filmu. Jego imponująca sława trwa już od ponad dwudziestu lat, podczas których zdobył sławę i uznanie  jako mistrz, pracujący przy pokazach mody, sesjach i filmach.
Produkty KEVIN MURPHY zostały specjalnie zaprojektowane, aby nie obciążać włosów, a jednocześnie były skuteczne, mocne i trwałe. Technologie produktów oparte są wyłącznie na naturalnych składnikach pochodzących z ekologicznych i bezpiecznych dla środowiska upraw. Nie są testowane na zwierzętach.


Która z nas nie marzy o bujnej fryzurze, unoszących się włosach u nasady? Mnie też się marzy, a że moje włosy są nieco ochlapłe to ratuję się różnymi specyfikami do włosów. I tak natrafiłam na lotion podnoszący włosy już znanej mi marki Kevin Murphy. 
Lotion umieszczony jest w zwyczajnej, małej  buteleczce plastikowej z zakrętką o pojemności 40 ml, na butelce żadnych informacji o produkcie, tylko skład, nazwa, informacja o zużyciu w ciągu 12 msc.
Lotion ma postać żelową, przezroczystą o specyficznym zapachu. Ta miniaturka starczyła mi na kilkanaście zużyć, a to dlatego, że nabieramy na palce niewielką ilość. Żel co dziwne nie skleja  ani włosów, ani palców. Szybko się wchłania we włosy i można od razu przejść do modelowania fryzury. Należy nakładać na wilgotne włosy.

I najważniejsze czy faktycznie podnosi włosy u nasady?
Nie jest to szał, nie mamy włosów stojących jak po wyjściu z salonu potraktowanych ogromną ilością lakieru, ale tak unosi włosy, sprawia, że fryzura jest prawie idealna. Lotion dodaje objętości włosom, a efekt jest bardzo naturalny. Właściwie można powiedzieć, że fryzura ułożona rano trzyma się w ryzach prawie cały dzień, włosy nie opadają i wyglądają bardzo dobrze. Na plus zasługuje fakt, że lotion w żaden sposób nie obciąża włosów i ich nie przetłuszcza.
Do tego fajny skład lotionu zachęca do używania:
  • woda lawendowa, która reguluje produkcję sebum, nawilża włosy dodając im objętości i blasku,
  • ekstrakt z miodu , który nawilża i zamyka wilgoć we wnętrzu włosów zmiękczając je i dodając elastyczności,
  • wyciąg z pomelo, wspomaga wzrost włosów i regenerację ich komórek. Działa korzystnie na przetłuszcającą się skórę głowy,
  • olejek z liści kamforowca lekarskiego, który tonizuje, odświeża, a także ma właściwości przeciwzapalne i antyseptyczne.

Jestem zadowolona z lotionu i rozważam zakup większej pojemności - 150 ml, który kosztuje 119 zł

Pojemność lotionu: 40 ml, cena: 30 zł, kupimy w sklepie internetowym: Hair2go.pl

Komentarze

  1. Fajnie, że można wypróbować miniaturki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten lotion to w sam raz dla mnie. Mam ciężkie włosy i zawsze wyglądają jak przyklapnięte :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy produkt, miło, że są miniatury, bo duże opakowanie nie takie tanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najlepiej zacząć od miniaturek, nie wiadomo czy produkt podpasuje i się sprawdzi :)

      Usuń
  4. Bardzo lubię tą markę, lotion w miniaturce z pewnością sobie zamówię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie to był pierwszy produkt tej marki, potem wypróbowałam odżywki, szampon i piankę, które są rewelacyjne!

      Usuń
  5. Bardzo kusi mnie ta marka, jeszcze nie stosowałam ich kosmetyków, ale szaty opakowań i pochlebne recenzje coraz bardziej mnie zachęcają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są naprawdę bardzo ciekawe, ta odżywka i maska, którą zamówiłam wprost wspaniałe i mimo miniatury bardzo wydajne :)

      Usuń
    2. Profesjonalne kosmetyki zazwyczaj zawsze wykazują się wysoką jakością, niezawodnym działaniem i wydajnością - wypróbuję obowiązkowo!

      Usuń
  6. Kilka lat temu słyszałam o tych kosmetykach.. w stanach robiły furorę 😍 aż dotarły do nas 😁 jestem mega ciekawa czy lotion poradziłby sobie z moimi sztywnymi i grubymi włosami

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty