Skoncentrowana ampułka przeciw zmarszczkom z retinolem BANDI

Ampułkę przeciw zmarszczkom z retinolem mojej ulubionej marki BANDI zaczęłam używać od dokładnie 29 listopada 2018 r. i skończyłam właściwie niedawno. Nie dlatego, że produkt się skończył, bo jeszcze zostało go sporo, ale dlatego, że termin jego ważności był tylko do marca.
Serum lub jak kto woli ampułka sprawdziła się u mnie doskonale, bardzo ją polecam i zapraszam do czytania mojej opinii na jej temat.


Wysokostężony preparat przeznaczony do silnej regeneracji pozbawionej gęstości i objętej występowaniem wyraźnych zmarszczek skóry, przede wszystkim do cery dojrzałej.  Preparat aktywuje produkcję nowych włókien kolagenu, elastyny i kwasu hialuronowego dzięki czemu widocznie poprawia owal twarzy i wygładza strukturę skóry. Zawiera retinol i witaminę C (Tetraisopalmitynian askorbylu).
Istnieją oczywiście przeciwwskazania takie jak:
- Ekspozycja na słońce i promieniowanie UV
- Ciąża i karmienie piersią
- Nadwrażliwość na którykolwiek za składników preparatu.
Głównymi składnikami aktywnymi są : olej arganowy, olej buriti, olej makadamia, retinol, witamina c, witamina e


Ze względu na oddziaływanie retinolu na ilość wydzielanego sebum, w przypadku cery suchej, na początku kuracji, może pojawić się przejściowe uczucie suchości. W miarę dalszego stosowania, suchość skóry zanika z uwagi na oddziaływanie retinolu na zwiększoną produkcję kwasu hialuronowego. Produkt na początku najlepiej zastosować min. 3 x w tyg. na noc, omijając okolice oczu.
Ja tak robiłam, ale gdy zauważyłam, że serum nie powoduje u mnie żadnych podrażnień ani wysuszenia używałam co drugi dzień.
Ampułka jest umieszczona w szklanej butelce z kroplomierzem. Ma postać olejowatą i tak samo zachowuje się na skórze. Posiada żółtą barwę i zapach w sumie niewyczuwalny.
Kosmetyk strasznie wydajny, używałam go 4 miesiące i jeszcze zostało na powiedzmy miesiąc czasu. Ze względu na tłustą warstwę, którą pozostawia po sobie używałam wyłącznie na noc. Ampułka długo się wchłania, prawdę mówiąc, nawet nie wiem czy wchłania się do końca, bo idąc spać miałam ciągle tłustą skórę. Mnie akurat to nie przeszkadzało, śpię na plecach lub lekko na boku, więc nie martwiłam się, że poduszka będzie tłusta i lepka. Ampułka czy może lepiej brzmi serum nie spowodował u mnie podrażnień, powstawania niedoskonałości, nie wysuszył skóry. Skóra mnie nie szczypała, właściwie gdyby nie ta tłustość, to nie wiedziałabym, że ją w ogóle mam na buzi.
Moja cera dobrze przyjmuje zarówno witaminę C jak i retinol, oba te składniki poprawiają jej stan na plus.


Co mogę powiedzieć po używaniu jej ponad 4 miesiące? 
Przede wszystkim ampułka sprawiła, że zniknęły moje przebarwienia głównie na policzkach, cera pięknie się rozjaśniła i wyrównał się jej koloryt. Poprawiła się też elastyczność skóry, mogę śmiało stwierdzić, że po tych kilku miesiącach skóra się ujędrniła i wygląda mimo mojego wieku całkiem nieżle. Używam wielu produktów i zabiegów zmniejszających zmarszczki, więc ciężko stwierdzić, że to akurat ta ampułka sprawiła, że zmarszczki spłyciły się. Ale na pewno serum miało w tym pozytywny udział. 
Zauważyłam również mniejszą ilość zaskórników. Cera jest teraz wygładzona i nawilżona.
Na jesieni na pewno wrócę do kuracji z retinolem marki Bandi.
Ampułka jest niezwykle wydajna i przyjemna w stosowaniu. Szczerze polecam! Ja jestem nią zachwycona.

Pojemność: 30 ml, cena: 89 zł, dostępność: sklep BANDI

Komentarze

  1. Nie słyszałam wcześniej o tym produkcie, ale skoro taki dobry to chyba sama wypróbuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę się w końcu zabrać za produkty Bandi, bo te ampułki bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oprócz jednego produktu, który nie służył mi, pozostałe ich kosmetyki to cudeńka :)

      Usuń
  3. To coś dla mojej skóry Moniko, chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię ich produkty, więc i z tym mogłabym się polubić :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty