BIOLIQ serum punktowe na trądzik


Mimo mojego wieku też co jakiś czas zdarza mi się niespodziewana niespodzianka, ostatnio szczególnie na brodzie. Przeczytałam kiedyś na blogu "Coco Collection" o tym serum i kupiłam, cena to 14,99 zł w SuperPharmie, pojemność 15 ml.
Z ulotki można wyczytać, że redukuje widoczne niedoskonałości. Działa antybakteryjnie, łagodzi podrażnienia.

Serum ogranicza rozwój bakterii odpowiedzialnych za powstawanie miejscowych zmian zapalnych oraz chroni przed nadmiernym rogowaceniem naskórka. Zawarty w serum kwas oleanowy z liści drzewa oliwnego hamuje aktywność 5-α reduktazy, regulując pracę gruczołów łojowych. Działa regenerująco, kojąc podrażnienia oraz zmniejszając tworzenie się śladów potrądzikowych. Dodatkowo neutralizuje działanie wolnych rodników oraz chroni lipidy skóry przed utlenianiem.

Posmarowałam na noc na wypryski, pierwszego dnia nic, drugiego krostki przyschły, zbledły. Kolejne dni przyniosły jeszcze lepsze efekty, wypryski znacznie zmniejszyły się, po czym zniknęły. Jestem bardzo zadowolona, smarowałam zmiany Sudocremem, pastą cynkową, a tu parę dni i po krostach ani śladu. POLECAM!

Komentarze

Popularne posty