EVELINE - moja ulubiona trójka


Firma działa na rynku od 30 lat i od kilku lat zdobywa nagrody, a jej kosmetyki są wyróżniane w różnych plebiscytach. Używałam już kremów do twarzy, do rąk, balsamów do ciała, maseczek, tuszu do rzęs, ale moje 3 hity, którym jestem wierna od dawna, polecam i będę używała to:
SLIM EXTREME 3D BRĄZUJĄCY BALSAM DO CIAŁA Z KOMPLEKSEM NAWILŻAJĄCYM 24H
Wg producenta:
- Nadaje skórze piękną i zdrową opaleniznę
- Intensywnie nawilża przez 24h
- Ujędrnia i przedłuża opaleniznę
Cena ok 13 zł/250 ml

Zachwycona koleżanką, która miała pięknie opaloną skórę i którą podejrzewałam, że była na solarium(nic z tego, bowiem przyznała się do używania balsamu) kupiłam pierwszy raz balsam parę miesięcy temu. Używam go codziennie lub co drugi dzień wieczorem po kąpieli. Ma piękny zapach, nie śmierdzi samoopalaczem, szybko się wchłania, nie brudzi ubrań. Efekt zabrązowienia pojawia się stopniowo. Jeśli wykonam porządny peeling ciała, równomiernie rozsmaruję i poczekam chwilę zanim włożę ubranie ( raczej koszulkę nocną) nie pozostawia żadnych smug. Jeśli zrobię to pośpiesznie smugi czasami są zwłaszcza na kolanach i stopach. Mimo wszystko podoba mi się, kolor na skórze jest ładnie brązowy, nie pomarańczowy.

SLIM EXTREME 3D TERMOAKTYWNE SERUM MODELUJĄCE TALIĘ, BRZUCH I POŚLADKI
Wg producenta:
- Redukuje tkankę tłuszczową, wyszczupla i modeluje zgrabną linię talii
- Unosi pośladki i widocznie koryguje ich kształt
- Znacząco redukuje cellulit oraz poprawia elastyczność i jędrność skóry
Cena ok.16 zł /250ml
Używam głównie do smarowania brzucha, czasami pośladków, tylko wieczorem, rano nie mam czasu. Efekt strasznie rozgrzewający, po nałożeniu czuć przez dobre 15 minut ciepło, mrowienie i pieczenie. Trzeba dobrze umyć ręce po aplikacji, bo inaczej będą nas piekły ręce. Raz po posmarowaniu brzucha, owinęłam dodatkowo folią, ale wytrzymałam tylko 5 minut. Ma fajną konsystencję żelu, zapach przyjemny. Napina, ujędrnia i wygładza skórę. W połączeniu z regularną gimnastyką na pewno pomaga zmniejszyć obwód talii, brzucha i pośladków.

SLIM EXTREME 3D SUPERSKONCENTROWANE SERUM MODELUJĄCE DO BIUSTU PUSH-UP

Wg producenta:
- wypełnia i powiększa biust,
- ujędrnia i podnosi,
- modeluje kształt
Cena ok.13 zł/200 ml
Używam głownie na noc, wydajny, ma przepiękny zapach, niezbyt szybko się wchłania – to chyba jedyny minus, Po kilku miesiącach używania stwierdzam wygładzenie skóry na biuście, napięcie, ujędrnienie, lekkie (ale bez większego szału) podniesienie biustu i wypełnienie. Dodatkowo poprzez smarowanie możemy przeprowadzać samobadanie piersi.

Komentarze

Popularne posty